Η ΔΕΗ διευκολύνει τους πελάτες της παρέχοντας την δυνατότητα να διακανονίσουν με ευνοϊκούς όρους τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους.

Το σύστημα διακανονισμών της επιχείρησης είναι αυτοματοποιημένο, δηλαδή οι δόσεις και η προκαταβολή διαμορφώνονται βάσει του ύψους της οφειλής.

Για όλους τους Οικιακούς πελάτες και τους Αγροτικούς – Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις – Επαγγελματίες με ισχύ έως 25KVA θα εφαρμόζεται ο παρακάτω πίνακας για τον υπολογισμό των δόσεων:

Υπολογισμός Προκαταβολής και Δόσεων

Οφειλή Ποσοστό Προκαταβολής Αριθμός Μηνιαίων Δόσεων
Έως 500€ 10% 5
Από 500€ έως 1.000€ 10% 8
Από 1.000€ έως 2.000€ 15% 12
Από 2.000€ έως 3.000€ 20% 18
Άνω των 3.000€ 1η εναλλακτική: 20% 18
Άνω των 3.000€ 2η εναλλακτική: 30% 24

Παράδειγμα 1: Οφειλή ποσού 1.200€ – Προκαταβολή 180€ (15%) και ρύθμιση του υπολοίπου σε έως 12 δόσεις των 85€.

Παράδειγμα 2: Οφειλή ποσού 5.000€ – Προκαταβολή 1.000€ (20%) και ρύθμιση του υπολοίπου σε έως 18 δόσεις των 222€ ή εναλλακτικά Προκαταβολή 1.500€ (30%) και ρύθμιση του υπολοίπου σε έως 24 δόσεις των 146€.

Οι πελάτες που είναι ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και όσοι είναι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών, θα μπορούν να ρυθμίσουν την οφειλή τους, όπως και σήμερα, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Κώδικα Προμήθειας (κάθε δόση διαμορφώνεται στο μισό της μέσης μηνιαίας δαπάνης του για ηλεκτρική ενέργεια).

Παράδειγμα 1: Οφειλή 1 έτους (6 διμηνιαίοι λογαριασμοί) ποσού 1.200€ – 24 δόσεις των 50€, προκαταβάλλεται η 1η δόση

Παράδειγμα 2: Οφειλή 2 ετών (12 διμηνιαίοι λογαριασμοί), ποσού 3.600€ – 48 δόσεις των 75€, προκαταβάλλεται η 1η δόση

• Επισημαίνεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση είναι να εξοφλούνται στις καθορισμένες ημερομηνίες οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί (λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη ρύθμιση).

• Τέλος, η ΔΕΗ ενημερώνει ότι στη νέα ρύθμιση μπορούν να ενταχθούν όλοι οι πελάτες δηλαδή και αυτοί που έχουν ρύθμιση σε ισχύ, ώστε να μπορούν να επεκτείνουν τον αριθμό των δόσεων.

Στους πελάτες που δεν έχουν ενεργή Σύμβαση Προμήθειας με τη ΔΕΗ (τελικοί λογαριασμοί) θα γίνονται εξατομικευμένες ρυθμίσεις, ανάλογα με το ύψος της οφειλής και τις οικονομικές τους δυνατότητες.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημα ΔΕΗ ή στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης πελατών 800-900-1000.

Πηγή