Αθήνα, 14/9/2022
Αριθμ. Πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 214 /οικ. 14466

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ

Ταχ. Δ/νση: Βασ. Σοφίας 15
Τ.Κ. 106 74 Αθήνα
Τηλέφωνα: Για υπαλλήλους και υπηρεσίες του Δημοσίου:
213131-3340, -3337, 3250, -3378, (για θέματα COVID)
2131313215, -212, -315 (για εκλογές αιρετών εκπροσώπων)
Email: [email protected]
Τηλέφωνα: Για τους υπαλλήλους των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού:
213 1364382 (για μόνιμο προσωπικό),
2131364323, 2131364372, 2131364327, 2131364367 (για προσωπικό ιδιωτικού δικαίου),
2131364-029,-030
Email: [email protected]
Τηλέφωνα: Για την εφαρμογή Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα: 2131313383

ΘΕΜΑ: Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (79η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ)

Σχετ.: Όλες οι σχετικές με το θέμα εγκύκλιες οδηγίες της Υπηρεσίας μας (βλ. Παράρτημα).

Α. ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ COVID-19

Σε συνέχεια των σχετικών με το θέμα εγκυκλίων, στο πλαίσιο της περιοδικής ενημέρωσής σας σχετικά με τα μέτρα που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την αναγκαιότητα περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, σας γνωρίζουμε κατά λόγο αρμοδιότητας τα εξής:

Εκδόθηκε η αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ 51236/8.9.2022 (ΦΕΚ Β’ 4756) ΚΥΑ με θέμα «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας, για το διάστημα από την Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 6:00».

Επισημαίνεται ότι κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα ίσχυε η αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.43107/22.7.2022 ΚΥΑ (Β’ 3891), η ισχύς της οποίας παρατάθηκε με τις αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 44590/29.7.2022 (Β’ 4088) και Δ1α/Γ.Π.οικ.49655/31.8.2022 ΚΥΑ (Β’ 4604) ΚΥΑ.

Με τις διατάξεις του άρθρου 1 της ως άνω ισχύουσας ΚΥΑ προβλέπεται εκ νέου η θέσπιση έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. 1 του Πίνακα Β της παρ. 1 του άρθρου 1 της ως άνω Κ.Υ.Α. που αφορούν στις δημόσιες υπηρεσίες προβλέπονται τα εξής:

«Β. ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ»
 

A/A ΠΕΔΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
1. Δημόσιες υπηρεσίες • Τήρηση των μέτρων του πίνακα Α.
• Πλήρης λειτουργία με αυτοπρόσωπη παρουσία όλου του προσωπικού, συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου βάσει της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17.9.2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών (Β’ 4011).
• Ειδικότερα, οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερ. 1.1 – 1.11 της περ. 1 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17.9.2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών) παρέχουν την εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία, κατά προτίμηση σε θέσεις που δεν έχουν επαφή με κοινό.
• Ειδικά για το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό κρίνεται από τη Διοίκηση κάθε φορέα η αξιοποίησή του στις κατάλληλες θέσεις.
• Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Η εξυπηρέτηση του κοινού δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού μόνο εφόσον διαπιστώνεται συνωστισμός εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού. Ειδικά στον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ), τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) και τη ΔΥΠΑ (Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης, πρώην Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού-ΟΑΕΔ) η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Ο πίνακας Α της παρ. 1 του άρθρου 1 της ως άνω ΚΥΑ έχει ως εξής:

Α. ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ


Α.1. ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΝΟΣΗΣΗΣ

Σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 1 της ισχύουσας ΚΥΑ των μέτρων, «2. Όλοι οι εργαζόμενοι του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα που δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες υπό την έννοια των παρ.2 και 3 του άρθρου 9 αντιστοίχως και παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία εντός ή εκτός των εγκαταστάσεων της υπηρεσίας τους υποχρεούνται σε διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου μία (1) φορά την εβδομάδα, εκτός αν προβλέπεται διαφορετικά με ειδική διάταξη της παρούσας, με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR) ή με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, όπως ορίζονται στο Π.Δ. 84/2001 (Α’ 70), ή σε ιδιωτικές κλινικές ή σε φαρμακεία ή σε ιδιώτη γιατρό, με δική τους δαπάνη, σύμφωνα με την υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.55570/12.9.2021 (Β’ 4207) κοινή υπουργική απόφαση, όπως τροποποιήθηκε με τις υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.69461/5.11.2021 (Β’ 5163) και Δ1α/Γ.Π.οικ.23985/03-05-2022 (Β’ 2196) όμοιες αποφάσεις και την υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.64232/15.10.2021 (Β’ 4766) κοινή υπουργική απόφαση, όπως τροποποιήθηκε με τις υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.69459/5.11.2021 (Β’ 5165) και Δ1α/ΓΠ.οικ.24415/3.5.2022 (Β’ 2193) όμοιες αποφάσεις, αντιστοίχως, όπως εκάστοτε ισχύουν.».

Υπενθυμίζεται ότι με την αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.23985/03-05-2022 (Β’ 2196) απόφαση των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών τροποποιήθηκε η αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ.55570/12.9.2021 (Β’ 4207) κοινή υπουργική απόφαση «Εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 σε υπαλλήλους του Δημοσίου που παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία στον τόπο εργασίας».

Α.2. ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΥ

Υπενθυμίζεται ότι όσον αφορά τη στελέχωση των υπηρεσιών του Δημοσίου οι δημόσιες υπηρεσίες τελούν ήδη από 18.4.2022 σε πλήρη λειτουργία με αυτοπρόσωπη παρουσία όλου του προσωπικού, συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου βάσει της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17.9.2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών, Β’ 4011).
Ειδικότερα, οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερ. 1.1 – 1.11 της περ. 1 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17.9.2020 απόφασης) παρέχουν την εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία, κατά προτίμηση σε θέσεις που δεν έχουν επαφή με κοινό. Επισημαίνεται εκ νέου ότι κατόπιν των ανωτέρω και δεδομένου ότι αφενός δεν εφαρμόζεται πλέον η τηλεργασία ως μέτρο αντιμετώπισης της διασποράς του COVID-19 και αφετέρου αναμένεται η έκδοση των προβλεπόμενων στον ν.4807/2021 κανονιστικών πράξεων, δεν είναι επί του παρόντος δυνατή η εφαρμογή της τηλεργασίας του ν. 4807/2021 για το προσωπικό των υπηρεσιών του Δημοσίου. Για την εξυπηρέτηση του κοινού ισχύουν τα αναφερόμενα στην 77η και 78η εγκύκλιο της Υπηρεσίας μας.

Α.3. ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΛΟΓΩ ΝΟΣΗΣΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΜΕ COVID-19

Σύμφωνα και με την νέα αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ.34692/14.6.2022 (ΦΕΚ Β’ 3004) ΚΥΑ και ειδικότερα σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 3Α του άρθρου 9, «3Α. Για να θεωρηθεί νόμιμη η απουσία από την εργασία λόγω νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19, σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, αρκεί η βεβαίωση θετικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) σύμφωνα με την παρ. 3. Ειδικώς ως προς τους δημοσίους υπαλλήλους εφαρμόζεται η παρ. 3 του άρθρου τριακοστού όνδοου της από 20.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 68), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4683/2020 (Α’ 83)».

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 3 του άρθρου τριακοστού όγδοου της από 20.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 68), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4683/2020 (Α’ 83), «3. Σε περίπτωση που υπάλληλος του Δημοσίου, όπως ορίζεται στο πεδίο εφαρμογής της από 11.3.2020 Π.Ν.Π., απαιτείται να τεθεί σε περιορισμό, λόγω των έκτακτων μέτρων για τον κορωνοϊό COVID-19 και κατόπιν οδηγιών που του έχουν δοθεί αρμοδίως από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) ή από άλλο αρμόδιο δημόσιο φορέα, ο οποίος ενημερώνει αμελλητί τον Ε.Ο.Δ.Υ., απουσιάζει δικαιολογημένα από την Υπηρεσία με αναρρωτική άδεια ειδικού σκοπού, κατόπιν υποβολής υπεύθυνης δήλωσης. Η αναρρωτική άδεια ειδικού σκοπού δεν αφαιρείται από τη δικαιούμενη αναρρωτική άδεια του υπαλλήλου, ούτε απαιτείται ο υπάλληλος να παραπεμφθεί στην αρμόδια Υγειονομική Επιτροπή.(…)

Υπενθυμίζεται ότι σε περίπτωση νόσησης υπαλλήλου με COVID-19 η αναρρωτική άδεια ειδικού σκοπού χορηγείται για τόσες ημέρες όσες προβλέπουν οι σχετικές οδηγίες του ΕΟΔΥ (https://eody.gov.gr/odigies-apomonosis-karantinas-kroysmaton-covid-19-kai-epafon-toys/) ότι είναι υποχρεωτική η παραμονή σε απομόνωση, ήτοι για πέντε (5) ημέρες σύμφωνα με τα ισχύουσες οδηγίες. Εφόσον η ανάγκη παραμονής σε απομόνωση πρέπει να παραταθεί λόγω βαρύτητας της νόσησης και συνέχισης των συμπτωμάτων, θα απαιτείται υποβολή σχετικής ιατρικής γνωμάτευσης και θα χορηγείται αναρρωτική άδεια σύμφωνα με τις πάγιες διατάξεις. Διευκρινίζεται ότι στους υπαλλήλους που νοσούν με COVID 19 και κάνουν χρήση της ανωτέρω άδειας, δεν εφαρμόζεται το προηγούμενο με προϊσχύουσες διατάξεις μέτρο της εξ αποστάσεως εργασίας. δεδομένου ότι το μέτρο αυτό σήμερα δεν εφαρμόζεται. καθώς όλοι παρέχουν την εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία.

Α.4. ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ COVID 19

Υπενθυμίζεται ότι έχει ανασταλεί η υποχρέωση των Υπηρεσιών για συμπλήρωση της εφαρμογής «Στελέχωση Υπηρεσιών στο πλαίσιο των μέτρων για COVID 19» και μέχρι την έκδοση νεότερων σχετικών οδηγιών από την Υπηρεσία μας.

Β. ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ -ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ

1. Οι αποδέκτες της παρούσας εγκυκλίου παρακαλούνται να την κοινοποιήσουν, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στους υπαλλήλους και σε όλους τους φορείς που υπάγονται ή εποπτεύονται από αυτούς.

2. Ερωτήματα που αφορούν στην υπαγωγή ή μη συγκεκριμένων Υπηρεσιών του Δημοσίου ή συγκεκριμένων κατηγοριών προσωπικού στις διατάξεις του αρ. 206 του ν. 4820/2021 περί της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού ή την εξαίρεση υπαλλήλων από την εν λόγω υποχρέωση για λόγους υγείας θα πρέπει να απευθύνονται στο Υπουργείο Υγείας. Ειδικότερα και σε ό,τι αφορά ερωτήματα για περιπτώσεις υπαλλήλων που υπηρετούν σε φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας, στους οποίους εφαρμόζεται το μέτρο της αναστολής καθηκόντων, αρμόδιο κατ’ αρχάς είναι το Υπουργείο Υγείας και όπου απαιτείται η διατύπωση άποψη της Υπηρεσίας μας, αυτή θα πρέπει να συνοδεύεται από την άποψη του Υπουργείου Υγείας με πλήρη παράθεση των πραγματικών περιστατικών που αφορούν στην συγκεκριμένη περίπτωση υπαλλήλου. Ερωτήματα που έχουν ήδη υποβληθεί στην Υπηρεσία μας σχετικά με τον εν λόγω θέμα, σας γνωρίζουμε ότι έχουν ήδη σταλεί στο Υπουργείο Υγείας. Κάθε νεώτερο ερώτημα ή μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο αναφέρεται σε θέματα αναστολής καθηκόντων του εν λόγω προσωπικού, δεν θα απαντηθεί, εφόσον δεν έχει υποβληθεί στο Υπουργείο Υγείας κατά τα ανωτέρω.

3. Εφόσον ανακύπτουν ερωτήματα. τα οποία δεν καλύπτονται από τις οδηγίες που έχουν δοθεί με τις σχετικές εγκυκλίους. οι Διευθύνσεις Προσωπικού αποκλειστικά θα απευθύνονται για περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινίσεις στην Υπηρεσία μας, στους αριθμούς που αναγράφονται στην παρούσα εγκύκλιο ή με την αποστολή εγγράφων ερωτημάτων από τα αρμόδια όργανα, συνοδευόμενα από την άποψη της Υπηρεσίας και τα πραγματικά περιστατικά κάθε περίπτωσης. Ερωτήματα που αποστέλλονται ως μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χωρίς να περιλαμβάνουν με πληρότητα τα πραγματικά περιστατικά ή δεν αποστέλλονται αρμοδίως υπογεγραμμένα από το αρμόδιο προς τούτο όργανο κάθε Υπηρεσίας, δεν θα απαντώνται.
Τα ανωτέρω επισημαίνονται καθώς η Υπηρεσία μας έχει γίνει αποδέκτης πολλών ερωτημάτων είτε απευθείας από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους, οι οποίοι δεν απευθύνονται, ως οφείλουν, στις Υπηρεσίες τους, ή από υπαλλήλους των διευθύνσεων προσωπικού, παρακάμπτοντας την διοικητική ιεραρχία, της οποίας αρμοδιότητα αποτελεί μεταξύ άλλων η επίλυση θεμάτων που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή των διατάξεων. Ως εκ των ανωτέρω και προκειμένου να δύναται να διατυπωθεί εκ μέρους της Υπηρεσίας σύννομη απάντηση και προκειμένου να υπάρχει αποτελεσματική διαχείριση των αναφυόμενων θεμάτων, οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στις Διευθύνσεις Προσωπικού, στις οποίες υπάγονται, δεδομένου ότι είναι αδύνατη η υπαγωγή των πραγματικών περιστατικών στις εφαρμοστέες κατά περίπτωση έκτακτου χαρακτήρα ρυθμίσεις από την Υπηρεσία μας. Η Υπηρεσία μας θα επιλαμβάνεται επί μεμονωμένων ερωτημάτων υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, μόνο εφόσον αποδεικνύεται ότι έχει λάβει σχετικώς γνώση η Υπηρεσία του υπαλλήλου και εφόσον συνοδεύονται από την έγγραφη άποψη της Υπηρεσίας, όπου και θα εκτίθενται τα πραγματικά περιστατικά.

4. Ειδικότερα, όσον αφορά στην αποστολή ερωτημάτων που αφορούν σε υπαλλήλους και υπηρεσίες ΟΤΑ, οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στη Διεύθυνση Προσωπικού του φορέα τους. Σε περιπτώσεις που οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού κρίνουν ότι δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν ζητήματα που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή των εγκύκλιων οδηγιών, θα απευθύνονται αποκλειστικά στις οικείες Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και, εφόσον κριθεί απαραίτητο, οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις θα επικοινωνούν με τη Διεύθυνση Προσωπικού Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου για περαιτέρω διευκρινίσεις μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης [email protected] ή στους σχετικούς τηλεφωνικούς αριθμούς για τους ΟΤΑ που αναγράφονται στις πληροφορίες της παρούσας. Κατόπιν των ανωτέρω, επισημαίνεται ότι μεμονωμένα ερωτήματα υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, δεν θα απαντώνται.

5. Η Υπηρεσία μας δεν επιλαμβάνεται ερωτημάτων για θέματα της παρούσας εγκυκλίου που αφορούν τους δικαστικούς υπαλλήλους, το πάσης φύσεως ένστολο προσωπικό, τους εκπαιδευτικούς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων, τους εργαζομένους που υπηρετούν στο Υπουργείο Υγείας, σε φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας, στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, στις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, ΟΣΕ, ΟΑΣΘ, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Εγνατία, καθώς και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς εν προκειμένω αρμόδιοι αποκλειστικά είναι οι φορείς, στους οποίους ανήκουν οργανικά οι εν λόγω υπάλληλοι.

6. Υπενθυμίζεται ότι κατά λόγο αρμοδιότητας κάθε προϊστάμενης αρχής για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού που υπηρετεί σε αυτήν, θα πρέπει οι αρμόδιοι προϊστάμενοι, σταθμίζοντας την υποχρέωση αφενός προστασίας της υγείας των υπαλλήλων, αλλά και της δημόσιας υγείας γενικότερα και αφετέρου εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος, να προβαίνουν στο πλαίσιο της συνετής χρήσης της διακριτικής τους ευχέρειας σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για τη διασφάλισή τους τηρώντας τις ισχύουσες διατάξεις καθώς και τις παρασχεθείσες οδηγίες από την Υπηρεσία μας.

7. Η παρούσα εγκύκλιος έχει αναρτηθεί κεντρικά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, www.ypes.gr, καθώς και στη διαδρομή «Ανθρώπινο Δυναμικό Δημοσίου Τομέα – Οδηγίες COVID 19».

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΓΙΑΝΝΗ

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
H Προϊσταμένη του Τμήματος Γραμματείας και Παροχής Πληροφοριών Του Υπουργείου Εσωτερικών Μαρίνα Χρύση

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ:
ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ:

1) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/108/οικ.7874/12.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΦΠΩ46ΜΤΛ6-87Χ),
2) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/109/οικ.8000/16.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΤΣΟ46ΜΤΛ6-6Ι1),
3) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/110/οικ.8189/20.3.2020 (ΑΔΑ: 6Δ8Ι46ΜΤΛ6-8ΞΩ),
4) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/111/οικ.8196/23.3.2020 (ΑΔΑ: 6 Ω4Υ46 ΜΤΛ6 -ΖΕΒ),
5) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/112/οικ. 8632/2.4.2020 (ΑΔΑ: ΩΗ5446ΜΤΛ6-ΟΩΧ),
6) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/113/9246/29.4.2020 (ΑΔΑ:6ΣΜ046ΜΤΛ6-014),
7) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/114/9708/8.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΘΓΘ46 ΜΤΛ6-ΘΘΦ),
8) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/115/9670/18.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΩ4446 ΜΤΛ6-ΠΡΧ),
9) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/116/10486/26.5.2020 (ΑΔΑ: 62Η746ΜΤΛ6-ΓΜΛ),
10) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/118/11134/29.5.2020 (ΑΔΑ: ΩΒ3Π46ΜΤΛ6-Ε9Ψ),
11) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/119/οικ.11682/9.6.2020 (ΑΔΑ: 9Β3Π46ΜΤΛ6-Χ5Α),
12) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/120/12705/30-6-2020 (ΑΔΑ: 6ΙΤΠ46ΜΤΛ6-ΙΡΘ),
13) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/123/14268/29.7.2020 (ΑΔΑ: ΩΛΟΟ46ΜΤΛ6-ΘΜΨ),
14) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/124/οικ.15984/17.8.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΙ946ΜΤΛ6-ΝΟΒ),
15) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/125/16452/31.8.2020 (ΑΔΑ: Ψ6Μ246ΜΤΛ6-ΜΕΦ),
16) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316/20.9.2020 (ΑΔΑ: ΩΩΔΩ46ΜΤΛ6-2ΞΧ),
17) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/127/17682/22-09-2020 (ΑΔΑ: ΨΧ6Θ46ΜΤΛ6-8Ε0),
18) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/128/17765/2.10.2020 (ΑΔΑ: 9ΣΧΒ46ΜΤΛ6-Ρ3Π),
19) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 (ΑΔΑ: 9 Π ΨΤ46ΜΤΛ6 -ΧΞΤ),
20) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/131/οικ.19907/23.10.2020 (ΑΔΑ: 66Κ046ΜΤΛ6-ΤΙ9),
21) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/3.11.2020 (ΑΔΑ: Ω2Δ946ΜΤΛ6-72Η),
22) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133/οικ. 20764/7.11.2020 (ΑΔΑ: Ψ48Γ46ΜΤΛ6-ΛΣΡ),
23) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/134/οικ. 21190/13.11.2020 (ΑΔΑ: ΨΞ8046ΜΤΛ6-5ΩΙ).
24) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/136/οικ. 22080/30.11.2020 (ΑΔΑ:ΩΓ3Π46ΜΤΛ6-ΑΘ1),
25) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/137/οικ.22414/07.12.2020 (ΑΔΑ:ΨΝΣΚ46ΜΤΛ6-5Ξ2),
26) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/138/οικ.22959/14-12-2020 (ΑΔΑ: 60ΝΣ46ΜΤΛ6-Α1Χ),
27) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/139/οικ.431/11-01-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΥΡ46ΜΤΛ6-4ΧΣ),
28) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/140/οικ.1031/20.01.2021 (ΑΔΑ: ΨΒ3Τ46ΜΤΛ6-ΩΝ10),
29) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/141/οικ.1387/25-01-2021 (ΑΔΑ: 6ΤΝΧ46ΜΤΛ6-ΝΔ4),
30) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/142/οικ.1813/01.02.2021 (ΑΔΑ: ΩΙΤΘ46ΜΤΛ6-9Φ1),
31) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/143/οικ.2343/08-02-2021 (ΑΔΑ: 620346ΜΤΛ6-ΝΙ1),
32) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/144/οικ.2605/11-02-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΦΕ46ΜΤΛ6-ΞΑ4),
33) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/146/οικ.3713/01-03-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΩΞ46ΜΤΛ6-ΨΚΔ),
34) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/147/οικ. 4166/08.03.2021 (ΑΔΑ: 93ΓΗ46ΜΤΛ6-4Α0),
35) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/148/οικ.4600/16-03-2021 (ΑΔΑ: 67Β046ΜΤΛ6-156),
36) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/149/οικ.5132/23-03-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΤΧ46ΜΤΛ6-ΣΔΗ),
37) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/151/οικ.5525/29-03-2021 (ΑΔΑ: 6ΑΠ646ΜΤΛ6-89Χ),
38) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 154/οικ. 6020/05-04-2021 (ΑΔΑ: ΨΒΒΔ46ΜΤΛ6-6Ψ3),
39) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/155/οικ.6602/13-04-2021 (ΑΔΑ: 9ΖΝΗ46ΜΤΛ6-ΕΟΟ),
40) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/156/οικ.6988/20-04-2021 (ΑΔΑ: Ψ2ΛΟ46ΜΤΛ6-ΔΘΦ),
41) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/157/οικ.7330/23-04-2021 (ΑΔΑ: 647Δ46ΜΤΛ6-0ΝΞ),
42) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/158/οικ.7423/26-04-2021 (ΑΔΑ: Ω29046ΜΤΛ6ΔΘΝ),
43) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/160/οικ.8032/10.05.2021 (ΑΔΑ: Ω1Γ846ΜΤΛ6-50Ξ),
44) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/161/οικ.8599/17-5-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΒ946ΜΤΛ6-ΟΦΚ),
45) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/162/οικ.9207/24-5-2021 (ΑΔΑ: 6Ω2Ξ46ΜΤΛ6-ΓΡΠ).
46) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/163/οικ.10556/01-06-2021 (ΑΔΑ:ΨΑΨΒ46ΜΤΛ6-ΠΩΟ),
47) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/164/οικ.11266/08.06.2021 (ΑΔΑ: ΨΖΕ946ΜΤΛ6-7ΚΣ),
48) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/166/οικ.12332/14-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΓΧ46ΜΤΛ6-8ΩΤ),
49) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/167/οικ.13250/28-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΓΣ646ΜΤΛ6-2Γ8),
50) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/168/οικ.13727/5-7-2021 (ΑΔΑ: 6ΚΦ346ΜΤΛ6-23Φ),
51) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/170/οικ.14187/13.07.2021 (ΑΔΑ: ΩΔ0Ε46ΜΤΛ6-Γ18),
52) αρ. ΔΙΔΑΔ/φ.69/171/οικ. 14578/19.07.2021 (ΑΔΑ: ΩΣΖ946ΜΤΛ6-Φ4Γ),
53) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/172/οικ. 15287/28.7.2021 (ΑΔΑ: Ψ3ΞΣ46ΜΤΛ6-ΟΧ9),
54) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/174/οικ. 15591/02.08.2021 (ΑΔΑ: 60ΨΥ46ΜΤΛ6-ΛΞΡ),
55) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/175/οικ. 15910/09.08.2021 (ΑΔΑ:ΨΥΣ946ΜΤΛ6-6Α0),
56) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/176/οικ. 16259/16-8-2021 (ΑΔΑ: 94Η846ΜΤΛ6-Γ4Τ),
57) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/177/οικ.16474/23.8.2021 (ΑΔΑ: 6Γ7Ν46ΜΤΛ6-6ΣΘ),
58) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/178/οικ. 16663/26.8.2021 (ΑΔΑ: 9ΚΗΩ46ΜΤΛ6-ΕΜ2),
59) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/179/οικ. 16812/30.8.2021 (ΑΔΑ: 6ΤΤΡ46ΜΤΛ6-ΑΨ7),
60) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/180/οικ. 17530/13-9-2021 (ΑΔΑ ΩΚΦΥ46ΜΤΛ6-Ι2Ε),
61) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/182/οικ. 17896/20-9-2021 (ΑΔΑ: 9ΝΙΖ46ΜΤΛ6-ΑΚ6),
62) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/183/οικ. 18664/30-9-2021 (ΑΔΑ: ΩΞΡΜ46ΜΤΛ6-Φ3Π),
63) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/184/οικ. 19515/12.10.2021 (ΑΔΑ: 9ΙΑΩ46ΜΤΛ6-5Ι1),
64) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/186/οικ.19888/19.10.2021 (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛ6-ΥΝ7),
65) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/187/οικ.20236/25.10.2021 (ΑΔΑ: 907746ΜΤΛ6-ΥΟ8),
66) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/188/οικ. 21100/08-11-2021 (ΑΔΑ: Ψ0ΛΖ46ΜΤΛ6-7ΣΠ),
67) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/189/οικ.21929/23.11.2021 (ΑΔΑ: ΩΧΓ846ΜΤΛ6-5Θ9),
68) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/190/οικ.22678/6-12-2021 (ΑΔΑ: Ψ2ΨΛ46ΜΤΛ6-Λ27),
69) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/192/οικ. 23660/22.12.2021 (ΑΔΑ: 6ΚΧ646ΜΤΛ6-Ο2Α),
70) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/193/οικ.24091/30-12-2021 (ΑΔΑ: ΨΤΔΠ46ΜΤΛ6-ΩΒΘ),
71) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/194/οικ.280/07.01.2022 (ΑΔΑ: ΨΙ2Λ46ΜΤΛ6-ΩΨ3),
72) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/196/οικ.705/17-1-2022 (ΑΔΑ: 6ΟΧΥ46ΜΤΛ6-07Θ),
73) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/200/οικ.1333/31-1-2022 (ΑΔΑ: 9ΗΠΙ46ΜΤΛ6-ΞΚΠ),
74) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/201/οικ.1827/7.2.2022 (ΑΔΑ: ΨΜ9Β46ΜΤΛ6-ΧΛΣ),
75) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/202/οικ.2684/21-2-2022 (ΑΔΑ: Ψ0ΨΥ46ΜΤΛ6-Π7Ε),
76) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/205/οικ.6325/18-4-2022 (ΑΔΑ: ΨΛΧ046ΜΤΛ6-ΣΦΦ),
77) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/206/οικ. 6824/02.05.2022 (ΑΔΑ: 6Σ2Κ46ΜΤΛ6-Μ4Υ),
78) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/208/οικ. 10284/24.06.2022 (ΑΔΑ:9ΖΣ146ΜΤΛ6-710).

Πηγή