Πρωτότυπες διαφημίσεις

Ζωγραφίστε έξω από τα όρια

Πριν δύο χρόνια η Google έκανε εκατομμύρια Ρώσους να απορήσουν και να σταθούν για τουλάχιστον πέντε λεπτά μπροστά σε μια διαφήμισή της. Έστησε σε διάφορα κεντρικά σημεία της Μόσχας, παγκάκια στην πλάτη των οποίων υπήρχε μια αφίσα που έμοιαζε με οθόνη ηλεκτρονικού υπολογιστή και εμφάνιζε πληροφορίες για διάφορα θέματα μέσα φυσικά από την πλατφόρμα της Google.

Η ΙΚΕΑ στη Γαλλία «καθήλωσε» στην κυριολεξία τους Γάλλους που μετακινούνται με μετρό. Τοποθέτησε στους πιο κεντρικούς σταθμούς του μετρό στο Παρίσι καναπέδες, πολυθρόνες, ακόμα και λαμπατέρ προσκαλώντας έτσι τους επιβάτες να αναπαυθούν στα έπιπλά της, ενώ περιμένουν το δρομολόγιό τους.

Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες εστίασης του κόσμου, η Mac Donalds επέλεξε μια χιουμοριστική διαφήμιση και φυσικά πρωτοτύπησε. Ανάρτησε σε έναν τοίχο στο δρόμο μιας αμερικανικής πόλης αλλεπάλληλες αφίσες στις οποίες ενημέρωνε τον κόσμο σε πόσα μέτρα βρίσκεται το επόμενο κατάστημα Mac Donald’s.

Τόσο η Google όσο και η ΙΚΕΑ και η Mac Donald’s αποφάσισαν να κινηθούν έξω από τα συνηθισμένα όρια της διαφήμισης και φυσικά, δεν έχασαν. Η διαφήμιση με την έννοια που την έχουμε γνωρίσει έχει πάψει πια να έχει τα αποτελέσματα που είχε στο παρελθόν. Η προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών είναι πλέον τόσο τεράστια και ο όγκος των διαφημίσεων τόσο μεγάλος, που είναι δύσκολο πλέον για μια επιχείρηση να πετύχει τον στόχο της, να οδηγήσει δηλαδή τον υποψήφιο πελάτη στην αγορά. Το στοίχημα, λοιπόν, που πρέπει να κερδίσει μια εταιρεία είναι να δημιουργήσει μια διαφήμιση τόσο έξυπνη και πρωτότυπη που θα κάνει τον καταναλωτή να τη θυμάται. Και η πρωτότυπη διαφήμιση δεν είναι προνόμιο μόνο της Google ή της IKEA και της Mac Donald’s. Είναι προνόμιο όλων όσοι έχουν λίγη παραπάνω φαντασία!

 Με μία πρωτότυπη διαφήμιση:

  • Μπορείτε με πολύ μικρό κόστος και πολύ φαντασία να ξεχωρίσετε και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας
  • Βάζετε τον καταναλωτή να σκεφτεί, να γελάσει, να σχολιάσει τη διαφήμιση με τον φίλο του. Αυτό και μόνο σημαίνει ότι έχετε πετύχει τον στόχο σας
  • Στο μυαλό του καταναλωτή έχετε κατοχυρωθεί ως μια εταιρεία που διαφέρει από τις άλλες, σε όλους τους τομείς κι όχι μόνο στη διαφημιστική προβολή
  • Κερδίζετε το ενδιαφέρον του κοινού 18-45 που είναι η κατ’ εξοχήν καταναλωτική κοινωνική ομάδα

 Από την άλλη:

  • Ίσως δεν καταφέρετε να περάσετε το μήνυμα που θέλετε
  • Μπορεί κάποιοι να σας αντιμετωπίσουν με καχυποψία
  • Ο ενθουσιασμός σας μπορεί να σας οδηγήσει σε σπατάλη χρήματος, χωρίς να έχετε τα αντίστοιχα οφέλη
  • Το κοινωνικό σύνολο στο οποίο απευθύνεστε μπορεί να μην είναι έτοιμο για μια πρωτότυπη διαφήμιση

Η εταιρεία Κουκλουμπέρης και Συνεργάτες (Λογιστικές, Φοροτεχνικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες)is έχει τη δυνατότητα να διερευνήσει όλους τους τομείς και στη συνέχεια να εφαρμόσει το δικό σας project με πρωτότυπες διαφημίσεις.

Εκτός όμως από τη χρηστικότητά της, μια ιστοσελίδα αποτελεί σήμερα το σημαντικότερο ίσως μέσο διαφήμισης μιας εταιρείας. Με ένα έξυπνα σχεδιασμένο website, με σωστή παρουσίαση των υπηρεσιών, με ολοκληρωμένη πληροφόρηση κι ένα σύγχρονο layout, μπορείτε να κάνετε μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια, που θα σας φέρει νέους πελάτες και κέρδη. Έτσι, αποφεύγετε τα υπέρογκα κόστη μιας διαφήμισης σε εφημερίδα, περιοδικό, ραδιόφωνο ή τηλεόραση, ενώ ταυτόχρονα αποκτάτε προνόμια όπως η παγκόσμια πρόσβαση, ο απεριόριστος αριθμός πληροφοριών και η δυνατότητα αλλαγής στοιχείων.

Μην ξεχνάτε ότι ένας ιστότοπος/ιστοσελίδα μπορεί να σταθεί μόνος του ως ένα κατάστημα. Χιλιάδες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο έχουν δημιουργήσει ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) μέσα από τα οποία ο χρήστης μπορεί να αγοράσει προϊόντα και υπηρεσίες και να ενημερωθεί για ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις, χωρίς να χρειάζεται να σπαταλά χρόνο και χρήμα για μια επίσκεψη στα καταστήματα.
Αυτή τη στιγμή, πάνω από 100.000.000 χρήστες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, με τον αριθμό τους να αυξάνεται ραγδαία. Αυτός ο αριθμός αρκεί για να αντιληφθεί κανείς τη δύναμη μιας ιστοσελίδας.

Τα πολλαπλά οφέλη μιας ιστοσελίδας

1. Χαμηλό κόστος

2. Εξατομικευμένες υπηρεσίες

3. Αυτοματοποίηση των εργασιών ή υπηρεσιών που γίνονται ιδιοχείρως

4. Παγκόσμια πρόσβαση

5. Πρωτοποριακή εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών

6. Δραστική μείωση του φόρτου εργασίας του τμήματος υποστήριξης πελατών

7. Προσφορά απεριόριστων πληροφοριών

8. Ενίσχυση του προφίλ της εταιρείας

9. Τροφοδότηση της επιχείρησης με ερωτήσεις και σχόλια των πελατών σας

10. Δυνατότητα άμεσης ανταπόκρισης

11. Διαφημιστική προβολή της εταιρείας

12. Δημιουργία e-shop

…και τα ελάχιστα μειονεκτήματα

1. Η δημιουργία ιστοσελίδας απαιτεί αρκετή προεργασία από την πλευρά της επιχείρησης σχετικά με το σχεδιασμό, το στήσιμο, τις πληροφορίες και τις εικόνες που θα περιέχει

2. Πρέπει να συντηρείται και να ανανεώνεται κάθε φορά που προκύπτει ανάγκη

Δυναμικές και Στατικές Ιστοσελίδες

Μία διάκριση που γίνεται στις ιστοσελίδες είναι οι στατικές ή δυναμικές εφαρμογές. Όσον αφορά την όψη/εμφάνισή τους, δεν έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους, αλλά όσον αφορά την λειτουργία και τις δυνατότητές τους οι διαφορές είναι πολλές και ουσιαστικές.
Επιγραμματικά οι διαφορές τους είναι ότι:

• Στις δυναμικές ιστοσελίδες είναι μεγαλύτερη η αλληλεπίδραση του χρήστη με την σελίδα (μπορεί παραδείγματος χάριν να προσθέτει τα σχόλια του στην σελίδα)
• Από πλευράς κόστους, η στατική ιστοσελίδα είναι η φθηνή επιλογή, ενώ οι δυναμικές σελίδες λόγω της πολυπλοκότητάς τους κοστίζουν ακριβότερα
• Η στατική σελίδα «φορτώνει» πιο γρήγορα από τη δυναμική
• Οι στατικές σελίδες χρησιμοποιούνται από εταιρείες που δεν έχουν ανάγκη από συχνή ανανέωση και για να αλλαχτεί το περιεχόμενό τους πρέπει να επέμβει εξειδικευμένος συνεργάτης. Αντίθετα, οι δυναμικές ιστοσελίδες λειτουργούν διαδραστικά με τον χρήστη και μπορούν να ανανεωθούν ακόμα κι από κάποιον που δεν έχει μεγάλη εξοικείωση με το διαδίκτυο.

Η πρόταση της Κουκλουμπέρης και Συνεργάτες (Λογιστικές, Φοροτεχνικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες)

Στην εταιρεία Κουκλουμπέρης και Συνεργάτες (Λογιστικές, Φοροτεχνικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες), θεωρούμε ότι η ύπαρξη ιστοσελίδας επιβάλλεται σε κάθε επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της. Γνωρίζουμε ότι μια σωστά σχεδιασμένη ιστοσελίδα μπορεί να πετύχει τους σημαντικότερους στόχους που θέτει μια επιχείρηση: αναγνωρισιμότητα, νέες επιχειρηματικές επαφές, αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση πελατών και φυσικά αύξηση πωλήσεων.

Τι σας συμβουλεύουμε:

• Δουλέψτε πολύ πάνω στο σχεδιασμό και την προετοιμασία της ιστοσελίδας σας
• Μην τη «φορτώνετε» με περιττές πληροφορίες, εικόνες και πολλές διαφημίσεις που κουράζουν
• Επιλέξτε στατική ή δυναμική ιστοσελίδα ανάλογα με τις ανάγκες και τις υπηρεσίες σας
• Φροντίστε να βρίσκεστε σε συνεχή επαφή με τον άνθρωπο που θα σχεδιάσει την ιστοσελίδα σας, ώστε να τον κατευθύνετε
• Μην επιλέγετε την πιο φθηνή υπηρεσία σχεδιασμού ιστοσελίδας. Πρόκειται για μια επένδυση που θα έχει μακροπρόθεσμα οφέλη

Στην εταιρεία Κουκλουμπέρης και Συνεργάτες (Λογιστικές, Φοροτεχνικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες), αναλαμβάνουμε να δημιουργήσουμε και να διαχειριστούμε όλα τα επί μέρους τμήματα της ιστοσελίδας:

• Εταιρικό προφίλ
• Ιστορικό επιχείρησης
• Οργανόγραμμα και δομή επιχείρησης
• Προϊόντα και υπηρεσίες
• Προσφορές /εκπτώσεις
• Εξελίξεις, εγχώριες και διεθνείς, στον κλάδο, στα προϊόντα  σε  παρόμοιες επιχειρήσεις του εξωτερικού
• Τρόποι επικοινωνίας
• On line εγγραφή για ενημέρωση  μέσω newsletters
• Εμφάνιση σε μηχανές αναζήτησης
• Ανάρτηση ανακοινώσεων και δραστηριοτήτων
• Link για σύνδεση με διαφημιζόμενες / συνεργαζόμενες εταιρείες
•  Διαφημιστικές καταχωρήσεις από εταιρείες
•  Παρακολούθηση επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας
•  Δημιουργία εταιρικών e- mail

Και δεν μένουμε εκεί. Φροντίζουμε για την προώθησή της, σε όλες τις υφιστάμενες επαφές σας και την ανάδειξή της σε δυνητικές επαφές, μέσω των μηχανισμών αναζήτησης.

Έχετε ερωτήσεις για Σχέδια Ανάπτυξης ;

Ρωτηστε ειδικο

Έχετε ερωτήσεις Συμβουλευτικής φύσεως ;

Ρωτηστε ειδικο