Η τεράστια δημοσιότητα σε παγκόσμιο επίπεδο που άρχισε να κερδίζει  το Consumer Electronic Show, η μεγαλύτερη έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών προϊόντων στον κόσμο, οδήγησε την αυτοκινητοβιομηχανία στην απόφαση να πάρει δυναμικά μέρος κάθε χρόνο στη CES με τις εταιρείες να παρουσιάζουν τα νέα υψηλής τεχνολογίας μοντέλα τους ή φουτουριστικά πρωτότυπα οχήματα που έχουν δημιουργήσει.

Ανάμεσα στα αυτοκίνητα που παρουσιάζονται στη φετινή CES που άνοιξε στις 5 Ιανουαρίου τις πύλες της στο Λας Βέγκας την προσοχή κέρδισε το Afeela, ένα αυτοκίνητο με το οποίο κάνει την είσοδο της στην αυτοκινητοβιομηχανία η Sony προλαβαίνοντας έτσι την Apple και το δικό της πολυαναμενόμενο και καλυμμένο με αρκετή δόση μυστηρίου αυτοκίνητο.

Το Afeela ίσως εκ πρώτης όψεως μοιάζει με ένα συμβατικό σεντάν της δεύτερης δεκαετίας του 21ου αιώνα όμως δεδομένης της παρουσίας της Sony (που συνεργάστηκε με την Honda για την κατασκευή του οχήματος) αυτό που πρέπει να αναμένει ο υποψήφιος κάτοχος του είναι ένα όχημα γεμάτο με τεχνολογίες αιχμής. Στο εξωτερικό μπροστινό τμήμα υπάρχει μια ψηφιακή μπάρα που εμφανίζει διαφόρων μηνύματα τόσο στους πεζούς όσο και στις κάμερες των κοντινών αυτοκινήτων ενώ επίσης θα μπορεί να προβάλει ακόμη και διαφημίσεις. Η καμπίνα του οχήματος και ειδικά το ταμπλό και το τιμόνι παραπέμπουν σε κοκπιτ αεροσκάφους.

Στις καινοτομίες του οχήματος είναι οι δύο οθόνες στις άκρες του ταμπλό που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς εξωτερικούς καθρέφτες. Το Afeela διαθέτει πάνω από 40 κάμερες και αισθητήρες ενσωματώνοντας τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, επαυξημένης πραγματικότητας (AR) αλλά και εικονικής πραγματικότητας (VR), ραντάρ, υπερήχους και την τεχνολογία LIdar που χρησιμοποιούν τα αυτόνομα αυτοκίνητα για να ελέγχεται η ασφαλής πορεία του.

Όπως αναμενόταν το όχημα συμπεριλαμβάνει τον απαραίτητο εξοπλισμό (οθόνες, λογισμικό) που δημιουργεί ένα υψηλών δυνατοτήτων σύστημα ψυχαγωγίας για τους επιβάτες είτε για την προβολή οπτικοακουστικού υλικού είτε για videogames.

Naftemporiki.gr

Πηγή