Ένας ακόμη τομέας που η τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης εισβάλει δυναμικά είναι αυτός των καλλυντικών. Μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες καλλυντικών της Νότιας Κορέας η AmorePacific δημιούργησε ένα ρομποτικό σύστημα τεχνολογίας ΑΙ συνθέτουν προϊόντα προσαρμοσμένα στα χαρακτηριστικά (τύπος και απόχρωση επιδερμίδας, χειλιών, ματιών κ.α.) του πελάτη.

«Ο καθένας έχει τον δικό του συγκεκριμένο τόνο δέρματος, αλλά συνήθως αγοράζει το πιο κοινό χρώμα που διατίθεται μάλιστα χωρίς ιατρική συνταγή. Το να γνωρίζω περισσότερα δεδομένα για το δέρμα μου και να βλέπω το πριν και το μετά από πρώτο χέρι, είναι μια πολύ καλή εμπειρία» λέει η Κουόν Γου Τζιν μια 32χρονη  πελάτης της AmorePacific η οποία έλαβε μια αναφορά που δημιουργήθηκε από το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας για την κατάσταση του δέρματός της.

Στη συνέχεια το ρομποτικό σύστημα δημιούργησε ένα κραγιόν που ταίριαζε απόλυτα με τον τόνο του δέρματος της. Περισσότερες εταιρείες καλλυντικών υιοθετούν την τεχνητή νοημοσύνη για να ενισχύσουν τις πωλήσεις, με παγκόσμιες μάρκες όπως η L’Oréal S.A. Sephora να τη χρησιμοποιούν για να προσαρμόσουν τα προϊόντα στις ανάγκες των πελατών. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της βιομηχανίας ομορφιάς, συμπεριλαμβανομένων των καλλυντικών, έφτασαν τα 625,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, σημειώνοντας σταθερή άνοδο ετησίως από την πτώση το 2020 κατά τη διάρκεια του COVID-19, σύμφωνα με το Statista Market Insights.

Η AmorePacific είπε ότι χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει τις καλύτερες επιλογές για έναν πελάτη από 205 διαφορετικές βάσεις δέρματος ή 366 διαφορετικά χρώματα προϊόντων για τα χείλη. «Χρησιμοποιήσαμε βαθιά μηχανική μάθηση για να αναπτύξουμε μια αυτοματοποιημένη διαδικασία που χρησιμοποιούν οι ειδικοί για την αξιολόγηση δεδομένων από τα δέρματα πολλών ανθρώπων» ανέφερε στο πρακτορείο Reuters ο μηχανικός Λι Γιανγκ Τζιν τεχνικός σύμβουλος της AmorePacific.

Τα οφέλη

Οι αναλυτές είπαν ότι η χρήση τεχνητής νοημοσύνης αντί για ανθρώπινους συμβούλους θα μπορούσε να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων.
«Ανεξάρτητα από το πόσο επαγγελματίας είναι ένας ειδικός, οι ατομικές αποκλίσεις μπορεί να είναι μεγάλες και η αξιολόγηση των καλλυντικών με τη διαβούλευση με 30 έως 40 ειδικούς όλη την ώρα είναι δύσκολη. Αυτές τις μέρες, ο χρόνος ανάπτυξης προϊόντων έχει μειωθεί και ένας ολοένα μεγαλύτερος αριθμός νέων προϊόντων κυκλοφορεί πιο γρήγορα. Ο συνδυασμός τεχνολογιών AI θα μπορούσε να μειώσει περαιτέρω τα εμπόδια».», υποστηρίζει ο Γιανγκ Γινογκ Σουκ κύριος ερευνητής στο Ερευνητικό Ινστιτούτο Ηλεκτρονικών και Τηλεπικοινωνιών της Νότιας Κορέας (ETRI) που συμμετείχε στην ανάπτυξη του συστήματος βαθιάς μηχανικής μάθησης της AmorePacific.

Η αγορά χρήσης τεχνητής νοημοσύνης στις βιομηχανίες ομορφιάς και καλλυντικών θα υπερδιπλασιαστεί από 3,27 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 8,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2028 επεκτείνοντας υπηρεσίες όπως εξατομικευμένες προτάσεις ομορφιάς, ανάλυση δέρματος και χρήση εικονικών μακιγιέρ σύμφωνα με μια ανάλυση της Business Research Company.

Naftemporiki.gr

Πηγή