Διαφήμιση σε Social Media/Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Αυτό που συζητάνε οι άλλοι για εσάς είναι πιο σημαντικό από αυτό που υποστηρίζετε εσείς για τον εαυτό σας
Τι είναι και πως λειτουργούν τα Social Media
Σε μια εποχή που οι μορφές επικοινωνίας και πληροφόρησης αλλάζουν ραγδαία, ο όρος social media έχει γίνει τα τελευταία χρόνια σχεδόν συνώνυμος με την καθημερινότητά μας. Facebook, Twitter, Linkedin, Myspace είναι μερικές μόνο από τις εκατοντάδες πλατφόρμες των κοινωνικών, όπως λέγονται στα ελληνικά, δικτύων, που δέχονται καθημερινά την επίσκεψη εκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον κόσμο που επικοινωνούν, δικτυώνονται, δημιουργούν προφίλ επαγγελματικά και προσωπικά, διαφημίζονται.
Πρόκειται, ουσιαστικά, για τον ορισμό της σύγχρονης επικοινωνίας. Μέσα από τα social media οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να ταξιδέψει μέσα από μια πληθώρα εφαρμογών και να επικοινωνηθεί άμεσα σε όλο τον κόσμο και στοχευμένα σε κάθε χρήστη. Αυτό δε που τα διαχωρίζει από τις παραδοσιακές μορφές επικοινωνίας, είναι ότι σ’ αυτά ο χρήστης γίνεται ο βασικός πρωταγωνιστής. Λειτουργεί δηλαδή καθαρά διαδραστικά, δέχεται αλλά και μοιράζεται πληροφορίες, φιλτράρει και επιλέγει την ενημέρωση που λαμβάνει, έχει με λίγα λόγια, τον απόλυτο έλεγχο της επικοινωνίας του.
Η τεράστια εξάπλωση των social media σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, άνοιξε φυσικά το δρόμο και για επαγγελματική χρήση τους. Με εγγυημένη επισκεψιμότητα από εκατομμύρια χρήστες σε καθημερινή βάση, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν για όσους θέλουν να διαφημιστούν ένα ιδανικό μέσο προβολής των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Οι δυνατότητες που προσφέρουν – ειδικά το facebook, που είναι και το περισσότερο διαδεδομένο – είναι τόσες πολλές και σύγχρονες που η αξιοποίησή τους δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να διαφημίσουν τις υπηρεσίες τους, προσελκύοντας νέους πελάτες.
Το «χτίσιμο» ενός λογαριασμού σε κάποιο social media είναι το πρώτο βήμα. Δημιουργώντας στο profil αυτό όλες τις κατάλληλες υποδομές, εφαρμόζοντας συγκεκριμένα εργαλεία marketing και χρησιμοποιώντας όλα τα κανάλια επικοινωνίας και τις διαθέσιμες εφαρμογές, μπορεί να αυξηθεί κατακόρυφα η επισκεψιμότητα της σελίδας και, συνεπώς, και οι πωλήσεις του διαφημιζόμενου.
Το συμμετοχικό ή κοινωνικό web είναι εδώ για να μείνει και αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Η online κοινή γνώμη και οι διαμορφωτές της είναι εδώ, είναι ισχυροί, έχουν μεγάλη αγοραστική δύναμη, και το κυριότερο – διαβάζουν και ανταλλάσσουν απόψεις. Το νέο μάρκετινγκ είναι ο διάλογος. Συμμετέχετε!
Η πρόταση της Κουκλουμπέρης και Συνεργάτες (Λογιστικές, Φοροτεχνικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες)
Στην εταιρεία Κουκλουμπέρης και Συνεργάτες (Λογιστικές, Φοροτεχνικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες) γνωρίζουμε πολύ καλά τη δύναμη των social media και θέλουμε να σας τη μεταδώσουμε! Πιστεύουμε ότι κάθε σύγχρονη επιχείρηση επιβάλλεται πλέον να έχει τη δική της σελίδα σε όσα περισσότερα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης γίνεται και να είναι ενημερωμένη για όλες τις δυνατότητές τους. Οι τεχνολογικές τους εφαρμογές είναι τόσες πολλές που σίγουρα θα σας εκπλήξουν!
Εμείς μπορούμε να σας στηρίξουμε τόσο στο «χτίσιμο» όσο και στη συντήρηση του προφίλ σας και να εφαρμόσουμε όλες τις κατάλληλες υποδομές και εφαρμογές, ώστε να αποκομίσετε το μέγιστο δυνατό όφελος. Θα σας προτείνουμε τρόπους να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της σελίδας σας, να ενδυναμώσετε το brandname σας και να παρακολουθείτε όλες τις νέες εξελίξεις.
Tips από την Κουκλουμπέρης και Συνεργάτες (Λογιστικές, Φοροτεχνικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες)
- Αν θέλετε να επιλέξετε κάποιο από τα social media για να προβληθείτε, τα δημοφιλέστερα στην Ελλάδα είναι: Facebook, YouTube, Twitter και LinkedIn.
- Διατηρήστε ένα επαγγελματικό ύφος στο προφίλ σας. Χρησιμοποιήστε το αποκλειστικά και μόνο για επαγγελματικούς λόγους.
- Μην το γεμίζετε με περιττές πληροφορίες και φωτογραφίες. Προτιμήστε την ουσιαστική πληροφόρηση.
- Μελετάτε συχνά τα σχόλια και τις παρατηρήσεις που κάνουν οι πελάτες σας. Είναι πολύτιμα για το σχεδιασμό της εμπορικής πολιτικής σας