Αθήνα, 10 Οκτωβρίου 2024
Αριθ. Πρωτ.: ΔΔΑΔ Γ 1114862 ΕΞ 2024
Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ Γ – ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Ταχ. Δ/νση Πειραιώς 180
Ταχ. Κώδικας 17778,Ταύρος
Πληροφορίες Σ. Βαρδάκη
Τηλέφωνο 213-1410398
E-Mail [email protected]
Url www.aade.gr
ΠΡΟΣ: Ως Π.Δ.
ΘΕΜΑ: «Επιλογή και τοποθέτηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Κέντρων Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής και Θεσσαλονίκης, Περιφερειακών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)».
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
Έχοντας υπόψη :
1. Τις διατάξεις:
α) του Κεφαλαίου Α’ «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του ν.4389/2016 (Α’94) «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα των άρθρων 14, 17, 26, 27, 28, 38, 41 αυτού, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν,
β) των άρθρων 84 και 85 του ν. 3528/2007 (Α’26) «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.», όπως αντικαταστάθηκαν με τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 45 του ν.4674/2020 (Α’53), όπως συμπληρώθηκαν με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν.4690/2020 (Α’104), σε συνδυασμό με την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/ Φ.35.54/2611/9356/25.06.2020 σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου
Εσωτερικών, τις διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4795/2021 (Α’ 62) «Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου του Δημοσίου Τομέα, Σύμβουλος Ακεραιότητας στη δημόσια διοίκηση και άλλες διατάξεις για τη δημόσια διοίκηση και την τοπική αυτοδιοίκηση», σε συνδυασμό με την υπ’ αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/169/οικ. 14175/12.07.2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών και τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν.4915/2022 (Α’63),
γ) των άρθρων 13 και 15 του ν.2690/1999 (Α’45) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις»,
δ) του π.δ. 69/2016 (Α’127) «Αναγνώριση προϋπηρεσίας εκτός δημοσίου τομέα»,
ε) της υπ’ αριθ. πρωτ. ΔΔΑΔ Γ 1076146 ΕΞ 2021/03.09.2021 (Β’4444) Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) «Καθορισμός της διαδικασίας, των οργάνων και των κριτηρίων αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων για την επιλογή Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης, Υποδιεύθυνσης και Τμήματος των υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), καθώς και των Υπευθύνων Αυτοτελών Γραφείων αυτής», όπως ισχύει,
στ) της υπ’ αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 (Βζ 4738) Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει.
2. Τις διατάξεις του ν. 5026/2023 (Αζ 45) «Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων – Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας – Λοιπές επείγουσες ρυθμίσεις», όπως ισχύει.
3. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΔΑΔ Γ 1018389 ΕΞ 2024/12.02.2024 (ΑΔΑ: 6ΨΦΞ46ΜΠ3Ζ-9ΤΦ) πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή υποψηφιοτήτων πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Κέντρων Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής και Θεσσαλονίκης, Περιφερειακών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
4. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. Δ.ΟΡΓ.Β 1026434 ΕΞ 2024/29.02.2024 (ΑΔΑ: 635546ΜΠ3Ζ-Ξ9Λ) Απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Ορισμός μελών του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος, Αυτοτελούς Τμήματος και Υπευθύνων Αυτοτελών Γραφείων των Διευθύνσεων της Κεντρικής Υπηρεσίας των Γενικών Διευθύνσεων της ΑΑΔΕ, των Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών και Περιφερειακών Υπηρεσιών αυτών», η οποία τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθμ. πρωτ. Δ.ΟΡΓ.Β 1105783 ΕΞ 2024/20.09.2024 (ΑΔΑ: 91ΣΙ46ΜΠ3Ζ-6ΝΙ) Απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.
5. Την υπ’ αριθμ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28-1-2013 (Βζ130 και Βζ 372) Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου α’ της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν.4389/2016 (Αζ94).
6. Την υπ’ αριθμ. 1 της 20.01.2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 41 του ν.4389/2016 και τις αποφάσεις αριθμ. 39/3/30.11.2017 (Υ.Ο.Δ.Δ. 689) του Συμβουλίου Διοίκησης της ΑΑΔΕ και αριθμ. 5294 ΕΞ 2020/17.01.2020 (Υ.Ο.Δ.Δ.27) του Υπουργού
Οικονομικών, με θέμα «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων».
7. Τις από 24.09.2024, 26.09.2024, 27.09.2024, 30.09.2024, 01.10.2024, 02.10.2024, και 03.10.2024 συνεδριάσεις του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων επιπέδου Τμήματος, Αυτοτελούς Τμήματος και Υπευθύνων Αυτοτελών Γραφείων των Διευθύνσεων της Κεντρικής Υπηρεσίας των Γενικών Διευθύνσεων της ΑΑΔΕ, των Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών και Περιφερειακών Υπηρεσιών αυτών.
8. Τις υποβληθείσες αιτήσεις και τα βιογραφικά σημειώματα των υποψήφιων υπαλλήλων.
9. Την ανάγκη πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Κέντρων Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής και Θεσσαλονίκης, Περιφερειακών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Α. Επιλέγουμε και τοποθετούμε τους κάτωθι υπαλλήλους της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) ως Προϊσταμένους οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Κέντρων Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής και Θεσσαλονίκης, Περιφερειακών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), ως ακολούθως:
1. Την υπάλληλο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Ψηφιακής Υποστήριξης και Οργάνωσης του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
2. Την υπάλληλο ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΡΥΔΙΚΗ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΠΕ/ΑΖ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Νομικής Υποστήριξης του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής .
3. Την υπάλληλο ΚΟΥΒΑΡΑ ΜΑΡΙΝΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΤΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενη του Τμήματος Α’- Βεβαίωσης Εσόδων της Υποδιεύθυνσης Α’ Εσόδων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής .
4. Την υπάλληλο ΧΑΤΖΗΠΑΠΠΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Β’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’- Διαγραφών Επιστροφών της Υποδιεύθυνσης Α’ Εσόδων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής .
5. Τον υπάλληλο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΓΕΩΡΓΙΟ του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ’- Έκδοσης Α.Φ.Ε. και Αποδεικτικών Είσπραξης της Υποδιεύθυνσης Α’ Εσόδων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
6. Την υπάλληλο ΠΟΥΛΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’- Λογιστικής Τακτοποίησης της Υποδιεύθυνσης Α’ Εσόδων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
7. Την υπάλληλο ΚΑΠΡΑΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΤΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε’- Εσωτερικών Διαδικασιών της Υποδιεύθυνσης Α’ Εσόδων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
8. Τον υπάλληλο ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΑΘΑΝΑΣΙΟ του ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α’- Οφειλών Α.Ε. και Ε.Π.Ε. της Υποδιεύθυνσης Β Διαχείρισης Οφειλών Νομικών Προσώπων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
9. Την υπάλληλο ΚΟΤΖΑΚΗ ΜΑΡΚΕΛΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενη του Τμήματος Β’- Οφειλών Ο.Ε. και Ε.Ε. της Υποδιεύθυνσης Β Διαχείρισης Οφειλών Νομικών Προσώπων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
10. Την υπάλληλο ΜΟΥΝΤΡΙΧΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/ΑΖ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’- Οφειλών Ν.Π.Δ.Δ., Ι.Κ.Ε. και λοιπών νομικών προσώπων της Υποδιεύθυνσης Β Διαχείρισης Οφειλών Νομικών Προσώπων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
11. Την υπάλληλο ΠΑΠΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ του ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’- Οφειλών Μικρών Οφειλετών της Υποδιεύθυνσης Β Διαχείρισης Οφειλών Νομικών Προσώπων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
12. Την υπάλληλο ΝΤΟΚΟΖΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’- Οφειλών Φυσικών Προσώπων με επιχειρηματική δραστηριότητα της Υποδιεύθυνσης Γ Διαχείρισης Οφειλών Φυσικών Προσώπων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
13. Την υπάλληλο ΣΤΑΜΟΥ ΜΑΡΙΑ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’- Οφειλών Φυσικών Προσώπων χωρίς επιχειρηματική δραστηριότητα της Υποδιεύθυνσης Γ Διαχείρισης Οφειλών Φυσικών Προσώπων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
14. Την υπάλληλο ΔΑΗ ΕΥΓΕΝΙΑ του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’- Οφειλών Μικρών Οφειλετών της Υποδιεύθυνσης Γ Διαχείρισης Οφειλών Φυσικών Προσώπων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
15. Την υπάλληλο ΓΟΥΓΟΥΜΑΝΗ ΟΥΡΑΝΙΑ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’- Οφειλετών υπό Διαδικασία Εξυγίανσης της Υποδιεύθυνσης Δ’ Διαχείρισης Οφειλών Ειδικών Οφειλετών του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής .
16. Την υπάλληλο ΘΕΟΔΩΡΟΥΔΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’- Οφειλετών υπό Διαδικασία Πτώχευσης και υπό Άλλες Ειδικές Διαδικασίες της Υποδιεύθυνσης Δ’ Διαχείρισης Οφειλών Ειδικών Οφειλετών του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
17. Την υπάλληλο ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ΜΑΡΙΕΤΤΑ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’- Χαρακτηρισμού Οφειλών ως Ανεπίδεκτων Είσπραξης της Υποδιεύθυνσης Δ’ Διαχείρισης Οφειλών Ειδικών Οφειλετών του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής.
18. Την υπάλληλο ΛΑΓΟΥΡΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ του ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Ψηφιακής Υποστήριξης και Οργάνωσης του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης .
19. Τον υπάλληλο ΧΑΛΚΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Αυτοτελούς Τμήματος Νομικής Υποστήριξης του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
20. Τον υπάλληλο ΠΕΤΜΕΖΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α’- Βεβαίωσης Εσόδων της Υποδιεύθυνσης Α’ Εσόδων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
21. Την υπάλληλο ΣΑΒΒΙΔΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, ΤΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενη του Τμήματος Β’- Διαγραφών Επιστροφών της Υποδιεύθυνσης Α’ Εσόδων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
22. Την υπάλληλο ΜΠΑΡΟΥΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ του ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενη του Τμήματος Γ’- Έκδοσης Α.Φ.Ε. και Αποδεικτικών Είσπραξης της Υποδιεύθυνσης Α’ Εσόδων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
23. Τον υπάλληλο ΚΑΡΑΦΕΪΖΗ ΓΕΩΡΓΙΟ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΠΕ/ΑΖ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ’- Λογιστικής Τακτοποίησης της Υποδιεύθυνσης Α’ Εσόδων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
24. Τον υπάλληλο ΤΑΡΑΜΠΑΖΗ ΘΕΟΔΩΡΟ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε’- Εσωτερικών Διαδικασιών της Υποδιεύθυνσης Α’ Εσόδων του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
25. Την υπάλληλο ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’- Οφειλών Α.Ε., Ε.Π.Ε. και Ι.Κ.Ε. της Υποδιεύθυνσης Β’ Διαχείρισης Οφειλών του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
26. Την υπάλληλο ΒΟΥΡΒΟΥΡΗ ΘΕΟΔΩΡΑ του ΧΡΗΣΤΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’- Οφειλών Ο.Ε., Ε.Ε., Ν.Π.Δ.Δ., και λοιπών νομικών προσώπων της Υποδιεύθυνσης Β Διαχείρισης Οφειλών του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
27. Την υπάλληλο ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ του ΠΑΣΧΑΛΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’- Οφειλετών υπό Διαδικασία Πτώχευσης και υπό Άλλες Ειδικές Διαδικασίες της Υποδιεύθυνσης Β’ Διαχείρισης Οφειλών του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
28. Την υπάλληλο ΒΛΑΣΙΑΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’- Χαρακτηρισμού Οφειλών ως Ανεπίδεκτων Είσπραξης της Υποδιεύθυνσης Β Διαχείρισης Οφειλών του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
29. Τον υπάλληλο ΣΑΜΟΛΑΔΟ ΓΕΩΡΓΙΟ του ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α’- Οφειλών Φυσικών Προσώπων με επιχειρηματική δραστηριότητα της Υποδιεύθυνσης Γ Διαχείρισης Οφειλών του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
30. Την υπάλληλο ΑΡΑΜΠΟΛΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ του ΙΟΡΔΑΝΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’- Οφειλών Φυσικών Προσώπων χωρίς επιχειρηματική δραστηριότητα της Υποδιεύθυνσης Γ Διαχείρισης Οφειλών του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
31. Την υπάλληλο ΚΑΤΣΑΟΥΝΙΔΟΥ ΑΝΝΑ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’- Οφειλών Μικρών Οφειλετών της Υποδιεύθυνσης Γ Διαχείρισης Οφειλών του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Θεσσαλονίκης.
Β. Οι αναφερόμενοι Προϊστάμενοι υποχρεούνται όπως εκπληρώσουν τους στόχους, τις δράσεις και τα έργα του Επιχειρησιακού Σχεδίου της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 22 και 23 του ν.4389/2016.
Γ. Σε περίπτωση που ο/η Προϊστάμενος/η ασκήσει καθήκοντα που εμπίπτουν στις διατάξεις του ν.5026/2023 (Α’ 45), προκύπτει υποχρέωση ηλεκτρονικής υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης και δήλωσης οικονομικών συμφερόντων. Η αρχική δήλωση υποβάλλεται εντός ενενήντα (90) ημερών από τη δέκατη έκτη (16η) ημέρα του μήνα που έπεται της απόκτησης της ιδιότητας και δεν επηρεάζεται από χρονικά μεταγενέστερη απόκτηση άλλης ιδιότητας, που εμπίπτει στο Κεφάλαιο Β’. Η αρχική Δ.Π.Κ. περιλαμβάνει υποχρεωτικά τα υφιστάμενα περιουσιακά στοιχεία του υπόχρεου και των ανήλικων τέκνων του στην ημεδαπή και την αλλοδαπή κατά την ημερομηνία κτήσης της ιδιότητας ή την ανάληψη υπηρεσίας στην περίπτωση θητείας, την αξία κτήσης τους, εφόσον μπορεί να τεκμηριωθεί, και τον τρόπο κτήσης τους. Η Δ.Π.Κ. υποβάλλεται από τον υπόχρεο ετησίως, όσο διαρκεί η θητεία της δραστηριότητας ή διατηρείται η ιδιότητα και για ένα (1) έτος μετά την απώλεια αυτής. Η Δ.Π.Κ. υποβάλλεται από τον ίδιο τον υπόχρεο εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών (3) μηνών μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.
Παράλληλα, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 17 του 5026/2023 (Α’45), υφίσταται υποχρέωση δήλωσης στο Τμήμα Α’ – Μητρώου Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Προσωπικού της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, εντός τριών (3) ημερών από την απόκτηση της ιδιότητας ή την ανάληψη υπηρεσίας, των στοιχείων (ΑΦΜ, επώνυμο, όνομα και πατρώνυμο) του συζύγου του, του εν διαστάσει συζύγου του ή του προσώπου με το οποίο έχει συναφθεί σύμφωνο συμβίωσης, καθώς και των στοιχείων (ΑΦΜ, επώνυμο, όνομα, πατρώνυμο και πλήρης ημερομηνία γέννησης) των ανήλικων τέκνων του, ώστε να πραγματοποιηθεί η σχετική καταχώριση στο μηνιαίο κατάλογο υπόχρεων προσώπων, εφόσον πρόκειται για αρχική δήλωση καθώς και στον ετήσιο κατάλογο της τρέχουσα χρήσης. Η εν λόγω δήλωση διενεργείται μέσω καταχώρισης των προαναφερόμενων στοιχείων στο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού (HRMS).
Δ. Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί ενυπόγραφα στους αναφερόμενους Προϊσταμένους οι οποίοι υποχρεούνται, όπως αναλάβουν, το συντομότερο δυνατόν, τα εν λόγω καθήκοντα και αποστείλουν πρωτόκολλο ανάληψης σχετικών καθηκόντων στη Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Α.Α.Δ.Ε./Τμήμα Γ – Σταδιοδρομίας Ανθρώπινου Δυναμικού.
O ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ
ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ