Θεσσαλονίκη, 27.12.2021
Αριθμός απόφασης: 3650


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α8 – ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Τακαντζά Α. 8-10
Ταχ. Κώδικας: 54639 – Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2313-332241
E-Mail: [email protected]

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Έχοντας υπ’ όψη:

1. Τις διατάξεις:
α. Του άρθρου 63 του ν. 4174/2013 (ΦΕΚ Α’ 170). όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
β. Του άρθρου 10 της Δ. ΟΡΓ. Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 Απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. (ΦΕΚ Β’ 4738/26.10.2020) με θέμα «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)».
γ. Της ΠΟΛ 1064/12.04.2017 Απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. (ΦΕΚ Β’ 1440/27-04-2017).

2. Την ΠΟΛ 1069/4-3-2014 Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.

3. Την Δ.Ε.Δ. 1126366 ΕΞ 2016/30.08.2016 (ΦΕΚ Β’ 2759/1.9.2016) Απόφαση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών «Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής».

4. Την από 2021 και με αριθμό πρωτοκόλλου ενδικοφανή προσφυγή της υπό εκκαθάριση εταιρίας με την επωνυμία «ΥΠΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ Ο.Ε.» με Α.Φ.Μ.: , κατά των ακόλουθων πράξεων του προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Δ’ Θεσσαλονίκης:
α) της υπ’ αρ / / 2021 πράξης επιβολής προστίμου επί παραβάσεων τήρησης βιβλίων και έκδοσης στοιχείων Ν. 4308/2014 & Ν. 4174/2013, φορολογικού έτους 2020. 
β) της υπ’ αρ / / 2021 πράξης επιβολής προστίμου επί παραβάσεων τήρησης βιβλίων και έκδοσης στοιχείων Ν. 4308/2014 & Ν. 4174/2013 (άρθρο 58α) φορολογικού έτους 2017, και τα προσκομιζόμενα με αυτή σχετικά έγγραφα.

5. Τις ανωτέρω πράξεις του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ.Δ’ Θεσσαλονίκης, των οποίων ζητείται η ακύρωση.

6. Τις απόψεις της Δ.Ο.Υ. Δ’ Θεσσαλονίκης.

7. Την εισήγηση του ορισθέντος υπαλλήλου του Τμήματος Α8 – Επανεξέτασης όπως αποτυπώνεται στο σχέδιο της απόφασης.

Επί της από 2021 και με αριθμό πρωτοκόλλου ενδικοφανούς προσφυγής της υπό εκκαθάριση εταιρίας με την επωνυμία «……..», με Α.Φ.Μ.: , η οποία κατατέθηκε εμπρόθεσμα, και μετά την μελέτη και την αξιολόγηση όλων των υφιστάμενων στο σχετικό φάκελο εγγράφων και των προβαλλόμενων λόγων της ενδικοφανούς προσφυγής, επαγόμαστε τα ακόλουθα:

– Με την με αριθμό / / 2021 πράξη επιβολής προστίμου επί παραβάσεων τήρησης βιβλίων και έκδοσης στοιχείων Ν. 4308/2014 & Ν. 4174/2013 (άρθρο 54), φορολογικού έτους 2020, του προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Δ’ Θεσσαλονίκης επιβλήθηκε σε βάρος της προσφεύγουσας εταιρίας πρόστιμο ύψους 2.500,00€, λόγω μη διαφύλαξης των λογιστικών αρχείων (a – e txt) του με αρ. μητρώου φορολογικού μηχανισμού, κατά παράβαση των συνδυασμένων διατάξεων των άρθρων 7 του Ν. 4308/2014 (Ε.Λ.Π.) και 13§1 του Ν. 4174/2013 (Κ.Φ.Δ.), που επισύρει τις κυρώσεις του άρθρου 54§§1η&2ε του Ν. 4174/2013, όπως ίσχυε κατά τον χρόνο της με αρ. / 06.2020 πρόσκλησης του άρθρου 14 του Ν. 4174/2013, που της επιδόθηκε.

– Με την με αριθμό / / 2021 πράξη επιβολής προστίμου επί παραβάσεων τήρησης βιβλίων και έκδοσης στοιχείων Ν. 4308/2014 & Ν. 4174/2013 (άρθρο 58α), φορολογικού έτους 2017, του προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Δ’ Θεσσαλονίκης επιβλήθηκε σε βάρος της προσφεύγουσας εταιρίας πρόστιμο συνολικού ύψους 13.826,65€, λόγω:

α) ανακριβούς έκδοσης φορολογικού στοιχείου (απόδειξης λιανικής πώλησης), κατά την περίοδο 14.09.2017-13.10.2017, σε 2.012 περιπτώσεις καθαρής αποκρυβείσας αξίας 11.908,34€, από τις οποίες θα προέκυπτε Φ.Π.Α. αξίας 2.822,71€, κατά παράβαση των συνδυασμένων διατάξεων των άρθρων 1, 5, 12 και 13 του ν. 4308/2014 (Ε.Λ.Π.) και του άρθρου 13§1 του Ν. 4174/2013 (Κ.Φ.Δ.) (ύψος προστίμου 2.822,71€ * 100%)

β) ανακριβούς έκδοσης φορολογικού στοιχείου (απόδειξης λιανικής πώλησης), κατά την περίοδο 14.10.2017-31.12.2017, σε 3.567 περιπτώσεις καθαρής αποκρυβείσας αξίας 23.409,94€, από τις οποίες θα προέκυπτε Φ.Π.Α. αξίας 5.501,97€, κατά παράβαση των συνδυασμένων διατάξεων των άρθρων 1, 5, 12 και 13 του ν. 4308/2014 (Ε.Λ.Π.) και του άρθρου 13§1 του Ν. 4174/2013 (Κ.Φ.Δ.) (ύψος προστίμου 5.501,97€ * 200%=11.003,94)

Οι ως άνω προσβαλλόμενες πράξεις εδράζονται επί των από 2021 εκθέσεων ελέγχου λογιστικών προτύπων- Κ.Φ.Δ. & Φ.Π.Α. της Δ.Ο.Υ. Δ’ Θεσσαλονίκης, κατόπιν μερικού ελέγχου που διενεργήθηκε, σε εκτέλεση των υπ’ αρ /2019 & 1 /2021 εντολών του προϊσταμένου της.

Η προσφεύγουσα εταιρία, με την υπό κρίση ενδικοφανή, ζητά την ακύρωση των προσβαλλόμενων πράξεων του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Δ’ Θεσσαλονίκης, προβάλλοντας τους παρακάτω λόγους:

1. Εσφαλμένη ερμηνεία και εφαρμογή του νόμου. Δεν τυγχάνει εφαρμογής το άρθρο 58α του ν. 4174/2013, καθώς η παράβαση που διαπιστώθηκε ήταν αυτή της υποτιμολόγησης των προϊόντων και όχι της μη έκδοσης ή της ανακριβούς έκδοσης φορολογικών στοιχείων.

2. Ανεπαρκής αιτιολογία των προσβαλλόμενων πράξεων. Η φορολογική αρχή αρκείται σε μία αυθαίρετη διαπίστωση, καθώς θεωρεί συλλήβδην τις εκπτώσεις που διενεργήθηκαν παράνομες, καθώς κατά την κρίση της είχαν ως στόχο την φοροδιαφυγή και την μη απόδοση Φ.Π.Α.

Επειδή, στο άρθρο 23 του ν. 4174/2013 (ΚΦΔ) ορίζεται ότι: «1. Η Φορολογική Διοίκηση έχει την εξουσία να επαληθεύει, να ελέγχει και να διασταυρώνει την εκπλήρωση των φορολογικών υποχρεώσεων εκ μέρους του φορολογούμενου, την ακρίβεια των φορολογικών δηλώσεων που υποβάλλονται σε αυτήν και να επιβεβαιώνει τον υπολογισμό και την καταβολή του οφειλόμενου φόρου, διενεργώντας έλεγχο σε έγγραφα, λογιστικά στοιχεία και στοιχεία γνωστοποιήσεων και παρόμοιες πληροφορίες, θέτοντας ερωτήσεις στον φορολογούμενο και σε τρίτα πρόσωπα, ερευνώντας εγκαταστάσεις και μέσα μεταφοράς που χρησιμοποιούνται για τη διενέργεια επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, σύμφωνα με τις διαδικασίες και χρησιμοποιώντας μεθόδους που προβλέπονται στον Κώδικα.

2. Ο έλεγχος εκπλήρωσης των φορολογικών υποχρεώσεων του φορολογούμενου που διενεργείται από τη Φορολογική Διοίκηση είναι δυνατόν να έχει τη μορφή φορολογικού ελέγχου από τα γραφεία της Φορολογικής Διοίκησης ή επιτόπιου φορολογικού ελέγχου:

3. Ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων μπορεί με απόφασή του να ορίζει ειδικό τρόπο διενέργειας των ελέγχων, ενδεδειγμένες ελεγκτικές επαληθεύσεις, για ορισμένες ή και για όλες τις κατηγορίες των υπόχρεων, ανάλογα και με το αντικείμενο δραστηριότητας και το ύψος των οικονομικών δεδομένων, διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται κατά τον έλεγχο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο αυτό, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα».

Επειδή, στο άρθρο 62§§1&3 του ν. 4174/2013 (ΚΦΔ) ορίζεται ότι: «1. Ο Γενικός Γραμματέας είναι αρμόδιος για την έκδοση πράξεων επιβολής προστίμων. Οι διατάξεις του Κώδικα, και ιδίως αυτές που αφορούν το φορολογικό έλεγχο, τον προσδιορισμό φόρου, την παραγραφή και την είσπραξη, εφαρμόζονται αναλόγως και για τις πράξεις επιβολής προστίμων 3. Η πράξη επιβολής προστίμων πρέπει να περιλαμβάνει αυτοτελή αιτιολογία».

Επειδή, με το άρθρο 64 του ν. 4174/2013 ορίζεται ότι: «Η Φορολογική Διοίκηση έχει την υποχρέωση να παρέχει σαφή, ειδική και επαρκή αιτιολογία για τη νομική βάση, τα γεγονότα και τις περιστάσεις που θεμελιώνουν την έκδοση πράξεως και τον προσδιορισμό φόρου».

Επειδή,
σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 28 του ν. 4174/2013 (Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας) « Η οριστική πράξη διορθωτικού προσδιορισμού του φόρου εκδίδεται με βάση έκθεση ελέγχου, την οποία συντάσσει η φορολογική Διοίκηση. Η έκθεση ελέγχου περιλαμβάνει εμπεριστατωμένα και αιτιολογημένα τα γεγονότα, τα στοιχεία και τις διατάξεις τις οποίες έλαβε υπόψη της η Φορολογική Διοίκηση για τον προσδιορισμό του φόρου ».

Επειδή
στο άρθρο 1§2 του ν. 4308/2014 (ΕΛΠ) ορίζεται ότι: «2. Οι παρακάτω οντότητες εφαρμόζουν τις ρυθμίσεις αυτού του νόμου…. γ) Η ετερόρρυθμη εταιρεία, η ομόρρυθμη εταιρεία, η ατομική επιχείρηση και κάθε άλλη οντότητα που υποχρεούται στην εφαρμογή αυτού του νόμου από φορολογική ή άλλη νομοθετική διάταξη 3. Κάθε εγγραφή στα βιβλία, που αφορά συναλλαγή ή άλλη πράξη του υπόχρεου, πρέπει να στηρίζεται σε στοιχεία που προβλέπονται από τις διατάξεις του παρόντος νόμου ή σε δημόσια έγγραφα ή σε άλλα πρόσφορα αποδεικτικά στοιχεία».

Επειδή στο άρθρο 5 του ν. 4308/2014 (ΕΛΠ) ορίζεται ότι: «1. Η διοίκηση της οντότητας έχει την ευθύνη της τήρησης αξιόπιστου λογιστικού συστήματος και κατάλληλων λογιστικών αρχείων για τη σύνταξη των χρηματοοικονομικών καταστάσεων και άλλων πληροφοριών, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου ή, σύμφωνα με τα Δ.Π.Χ.Α., κατά περίπτωση. Το λογιστικό σύστημα και τα λογιστικά αρχεία εξετάζονται ως ενιαίο σύνολο και όχι αποσπασματικά τα επιμέρους συστατικά τους, σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία και την καταλληλότητά τους για τους σκοπούς αυτού του νόμου 2. Για την εκπλήρωση της υποχρέωσης της παραγράφου 1, τα λογιστικά αρχεία: α) Τηρούνται με τάξη, πληρότητα και ορθότητα ως προς τον εντοπισμό, την καταγραφή και την επεξεργασία των λογιστικών δεδομένων που προκύπτουν από τις συναλλαγές και τα γεγονότα της οντότητας. β) Συμμορφώνονται προς τις απαιτήσεις αυτού του νόμου. γ) Υποστηρίζουν τη σύνταξη των χρηματοοικονομικών καταστάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις αυτού του νόμου ».

Επειδή στο άρθρο 8 του ν. 4308/2014 (ΕΛΠ) ορίζεται ότι: «1. Τιμολόγιο είναι το στοιχείο που εκδίδεται από την υποκείμενη σε αυτόν το νόμο οντότητα για κάθε πώληση αγαθών και παροχή υπηρεσιών, εντός της χώρας ή άλλης χώρας μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή προς άλλη χώρα, καθώς και σε κάθε περίπτωση συναλλαγής που υπόκειται σε Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.), βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.».

Επειδή στο άρθρο 12 του ν. 4308/2014 (ΕΛΠ) ορίζεται ότι: «1. Για κάθε πώληση αγαθών ή υπηρεσιών σε ιδιώτες καταναλωτές, μπορεί να εκδίδεται στοιχείο λιανικής πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης ή απόδειξη παροχής υπηρεσιών), αντί έκδοσης τιμολογίου του άρθρου 8. Αντίτυπο αυτού του εγγράφου παραδίδεται, αποστέλλεται ή τίθεται στη διάθεση του πελάτη……

Επειδή, στο άρθρο 65 του ν. 4174/2013 ορίζεται ότι: «Σε περίπτωση αμφισβήτησης πράξης προσδιορισμού φόρου στα πλαίσια ενδικοφανούς προσφυγής, ο φορολογούμενος ή οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο που προβαίνει στην εν λόγω αμφισβήτηση φέρει το βάρος της απόδειξης της πλημμέλειας της πράξης προσδιορισμού του φόρου».

Επειδή, στο άρθρο 54 του ν. 4174/2013 ορίζεται ότι: «1. Για καθεμία από τις παρακάτω παραβάσεις επιβάλλεται πρόστιμο στον φορολογούμενο ή οποιοδήποτε πρόσωπο, εφόσον υπέχει αντίστοιχη υποχρέωση από τον Κώδικα ή τη φορολογική νομοθεσία που αναφέρεται στο πεδίο εφαρμογής του: η) δεν συμμορφώνεται με τις κατά το άρθρο 13 υποχρεώσεις του 2. Τα πρόστιμα για τις παραβάσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 1 καθορίζονται ως εξής: ε) δύο χιλιάδες πεντακόσια (2.500) ευρώ, στις περιπτώσεις ε’, ζ’, η’και ιδ’ της παραγράφου 1…».

Επειδή, στο άρθρο 58α του ν. 4174/2013 ορίζεται ότι: : «Για παραβάσεις σχετικές με τον φόρο προστιθέμενης αξίας οι οποίες διαπιστώνονται κατόπιν ελέγχου, επιβάλλονται τα ακόλουθα πρόστιμα: 1. Σε περίπτωση μη έκδοσης φορολογικού στοιχείου ή έκδοσης ή λήψης ανακριβούς στοιχείου για πράξη που επιβαρύνεται με ΦΠΑ, επιβάλλεται πρόστιμο πενήντα τοις εκατό (50%) επί του φόρου που θα προέκυπτε από το μη εκδοθέν στοιχείο ή επί της διαφοράς, αντίστοιχα. Το πρόστιμο αυτό δεν μπορεί να είναι κατώτερο, αθροιστικά ανά φορολογικό έλεγχο, των διακοσίων πενήντα (250) ευρώ, σε περίπτωση που ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης απλογραφικού λογιστικού συστήματος και των πεντακοσίων (500) ευρώ, σε περίπτωση που ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης διπλογραφικού λογιστικού συστήματος Σε περίπτωση διαπίστωσης, στο πλαίσιο μεταγενέστερου ελέγχου, εκ νέου διάπραξης της ίδιας παράβασης, εντός πενταετίας από την έκδοση της αρχικής πράξης, επιβάλλεται πρόστιμο εκατό τοις εκατό (100%) επί του φόρου που θα προέκυπτε από το μη εκδοθέν στοιχείο ή επί της διαφοράς, αντίστοιχα, το οποίο δεν μπορεί να είναι κατώτερο, αθροιστικά ανά φορολογικό έλεγχο, των πεντακοσίων (500) ευρώ, σε περίπτωση που ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης απλογραφικού λογιστικού συστήματος και των χιλίων (1.000) ευρώ, σε περίπτωση που ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης διπλογραφικού λογιστικού συστήματος. Στην περίπτωση κάθε επόμενης ίδιας παράβασης στο πλαίσιο μεταγενέστερου ελέγχου εντός πενταετίας από την έκδοση της αρχικής πράξης, επιβάλλεται πρόστιμο διακόσια τοις εκατό (200%) επί του φόρου που θα προέκυπτε από το μη εκδοθέν στοιχείο ή επί της διαφοράς, αντίστοιχα, το οποίο δεν μπορεί να είναι κατώτερο, αθροιστικά ανά φορολογικό έλεγχο, των χιλίων (1.000) ευρώ, σε περίπτωση που ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης απλογραφικού λογιστικού συστήματος και των δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ, σε περίπτωση που ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης διπλογραφικού λογιστικού συστήματος..

Επειδή, σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην από 2021 έκθεση ελέγχου Φ.Π.Α. της Δ.Ο.Υ. Δ’ Θεσσαλονίκης από την επεξεργασία των αρχείων a -etxt του με αρ φορολογικού μηχανισμού που χρησιμοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα 14.09.2017-31.12.2017 διαπιστώθηκε η διενέργεια εκπτώσεων σε συνολικά 5.579 Α.Λ.Π (ποσοστό 24% του συνολικού αριθμού των Α.Λ.Π) συνολικής αξίας έκπτωσης 43.636,96€. Στον ακόλουθο πίνακα αποτυπώνονται αναλυτικά τα στοιχεία που αφορούν στο ύψος των εν λόγω εκπτώσεων σε συνάρτηση με το πλήθος των εκδοθεισών (με έκπτωση) Α.Λ.Π.

Από τα ανωτέρω εκτεθέντα προκύπτει ότι μια στις τέσσερις Α.Λ.Π εκδόθηκε με έκπτωση, που στο 70% των περιπτώσεων ήταν ίση ή μεγαλύτερη του 80%, πρακτική που σύμφωνα με τις διαπιστώσεις του ελέγχου εφαρμόστηκε με την έναρξη χρήσης του με αρ. φορολογικού μηχανισμού (κατά την επεξεργασία των αρχείων του προηγούμενου φορολογικού μηχανισμού δεν διαπιστώθηκε η διενέργεια εκπτώσεων).

Η πλειονότητα δε των Α.Λ.Π που εκδόθηκε με έκπτωση αφορούσε απόδειξη λιανικής πώλησης που εκδόθηκε σε συνέχεια δελτίου παραγγελίας, ωστόσο σε κανένα από αυτά τα δελτία παραγγελίας δεν αναγραφόταν η αξία ή το ποσοστό της έκπτωσης. Περαιτέρω, από την επισκόπηση της ιστοσελίδας της προσφεύγουσας επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο χρονικό διάστημα 14.09.2017-31.12.2017 δεν εντοπίστηκε καμία δημοσίευση στην οποία να προβάλλεται προσφορά εκπτώσεων στα πωλούμενα είδη.


Επειδή, κατόπιν των ανωτέρω διαπιστώσεων ο έλεγχος έκρινε ότι η προσφεύγουσα εταιρία προέβη σε συστηματική διενέργεια πλασματικών εκπτώσεων επί της αρχικής αξίας των εκδοθεισών αποδείξεων λιανικής πώλησης για πώληση προϊόντων και εμπορευμάτων με σκοπό την απόκρυψη φορολογητέας ύλης και την αποφυγή καταβολής του αναλογούντος Φ.Π.Α και φόρου εισοδήματος. Η διενέργεια πλασματικών εκπτώσεων στις εκδιδόμενες αποδείξεις λιανικής πώλησης συνιστά ανακριβή έκδοση φορολογικού στοιχείου εσόδου, παράβαση η οποία επισύρει τις κυρώσεις του άρθρου 58Α παρ.1 του Ν.4174/2013

Επειδή, με την παρούσα προσφυγή η προσφεύγουσα δεν προσκομίζει συγκεκριμένα στοιχεία (τιμοκαταλόγους, λοιπές προωθητικές ενέργειες), τα οποία θα ήταν σε θέση να αιτιολογήσουν τις διενεργηθείσες από μέρους της εκπτώσεις στις αξίες των προαναφερθεισών Α.Λ.Π. Αντιθέτως οι διαπιστώσεις του ελέγχου, όπως αυτές καταγράφονται στην από 2021 έκθεση ελέγχου Φ.Π.Α. της Δ.Ο.Υ. Δ’ Θεσσαλονίκης κρίνονται βάσιμες, αποδεκτές και αιτιολογημένες.

Κατόπιν των ανωτέρω, οι ισχυρισμοί της προσφεύγουσας εταιρίας περί εσφαλμένης ερμηνείας και εφαρμογής του νόμου καθώς και περί ανεπαρκούς αιτιολογίας απορρίπτονται ως αόριστοι και ουσιαστικά αβάσιμοι.

Αποφασίζουμε

Την απόρριψη της υπ’ αριθ. πρωτ / 2021 ενδικοφανούς προσφυγής της υπό εκκαθάριση εταιρίας με την επωνυμία «…………» με Α.Φ.Μ.

Οριστική φορολογική υποχρέωση υπόχρεης- καταλογιζόμενα ποσά με βάση την παρούσα απόφαση:

Υπ’ αριθ / / 2021 πράξη επιβολής προστίμου επί παραβάσεων τήρησης βιβλίων και έκδοσης στοιχείων Ν. 4308/2014 & Ν. 4174/2013 φορολογικού έτους 2016 του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Δ’ Θεσσαλονίκης

Υπ’ αριθ / / 2021 πράξη επιβολής προστίμου επί παραβάσεων τήρησης βιβλίων και έκδοσης στοιχείων Ν. 4308/2014 & Ν. 4174/2013 φορολογικού έτους 2017 του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Δ’ Θεσσαλονίκης

Εντελλόμεθα όπως αρμόδιο όργανο κοινοποιήσει με τη νόμιμη διαδικασία την παρούσα απόφαση στην υπόχρεη εταιρία.

ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΣΙΟΥΡΗΣ

Ακριβές αντίγραφο
Η υπάλληλος του Αυτοτελούς Γραφείου Διοικητικής Υποστήριξης

Σημείωση: Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται η άσκηση προσφυγής ενώπιον των αρμόδιων Διοικητικών Δικαστηρίων εντός τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή της.

Πηγή