Η YALCO, επεκτείνοντας συνεχώς τις συνεργασίες της στον κλάδο του HO.RE.CA., ανακοίνωσε τον εξοπλισμό του πρώτου «smart» ξενοδοχείου της Θεσσαλονίκης, ΟΝΟΜΑ HOTEL, με λειτουργίες και αισθητική που απευθύνονται στους millenials.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συνεργασία είναι ενδεικτική της δυνατότητας της YALCO να ανταποκρίνεται σε πολυδιάστατες απαιτήσεις και διαφοροποιημένο πελατολόγιο, καθώς το ΟΝΟΜΑ HOTEL δεν είναι μόνο ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων, αλλά αποτελεί κυρίως ένα καινοτόμο ξενοδοχειακό concept που απευθύνεται στις νεότερες γενιές επισκεπτών, με σύγχρονες απαιτήσεις και πρωτοποριακή αισθητική.

Εν μέσω πανδημίας και αυστηρών περιορισμών, η ομάδα HO.RE.CA. της Yalco εξόπλισε το ξενοδοχείο με επιτραπέζια σκεύη προερχόμενα από ευρωπαϊκούς οίκους.

Σε συνέπεια με τον καινοτόμο, νεανικό και ταυτόχρονα πολυτελή χαρακτήρα του νέου ξενοδοχείου, τα πιάτα, τα ποτήρια και τα μαχαιροπίρουνα που επιλέχθηκαν χαρακτηρίζονται από λιτές, μοντέρνες γραμμές και συνδυάζονται με το good mood food μενού που προσφέρει το εστιατόριο, προσφέροντας έτσι μια ολοκληρωμένη εμπειρία στο millennial κοινό που απευθύνεται το 5 αστέρων ONOMA HOTEL, μέλος του ξενοδοχειακού ομίλου Anatolia Hospitality. Επιπλέον επιλέχθηκαν είδη παρουσίασης μπουφέ μοναδικής αισθητικής αλλά και καλάθια/μπασκέτες, για την ασφαλή αποθήκευση, μεταφορά και πλύσιμο των ποτηριών του εστιατορίου και μπαρ, διαμορφώνοντας ένα δυναμικό πλαίσιο επιλογών.
 

Πηγή