Βελτίωση παρουσίασε ο κύκλος εργασιών του τριμήνου στην H&M, συγκριτικά με ένα χρόνο νωρίτερα καθώς χαλάρωσαν τα μέτρα για τον περιορισμό της διάδοσης του νέου κορωνοϊού . Τα έσοδα, ωστόσο, παρέμειναν πολύ κάτω από τα επίπεδα του 2019.

Ο δεύτερος μεγαλύτερος λιανοπωλητής μόδας στον κόσμο ανακοίνωσε την Τρίτη ότι οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 62% την περίοδο (το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο) συγκριτικά με ένα χρόνο νωρίτερα, ή κατά 75% σε τοπικά νομίσματα, σε 46,5 δισ. κορώνες (5,59 δισ. δολάρια).

Οι αναλυτές της Refinitiv προέβλεπαν κατά μέσο όρο αύξηση καθαρών πωλήσεων 66%.

Το προηγούμενο τρίμηνο του έτους, η πανδημία και τα κυβερνητικά μέτρα για την επιβράδυνσή της «βάρυναν» μεγάλο μέρος του παγκόσμιου εμπορίου και της λιανικής και σχεδόν 4.000 από τα 5.000 καταστήματα της H&M έκλεισαν προσωρινά.

Σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019, οι καθαρές πωλήσεις της H & M μειώθηκαν κατά 19%.

«Καθώς περισσότερα άτομα εμβολιάζονται, ορισμένες αγορές επέτρεψαν σταδιακά να ανοίξουν τα καταστήματα και η ισχυρή ανάκαμψη του ομίλου H&M συνεχίζεται», ανέφερε ο σουηδικός όμιλος σε δήλωσή του.

«Οι διαδικτυακές πωλήσεις συνέχισαν να αναπτύσσονται πολύ καλά, ακόμη και όταν τα καταστήματα είχαν ανοίξει. Αυτό δείχνει ότι οι πελάτες εκτιμούν τις συλλογές και μπορούν να κάνουν αγορές μέσω του καναλιού που προτιμούν», αναφέρεται επίσης.

Η H&M δήλωσε ότι οι πωλήσεις σε τοπικό νόμισμα την περίοδο 1-13 Ιουνίου αυξήθηκαν κατά 35% στο έτος και 2% από την αντίστοιχη περίοδο το 2019.

Ανέφερε ακόμα ότι περίπου 180 καταστήματα ήταν κλειστά προσωρινά στις 13 Ιουνίου, από περίπου 1.300 στις αρχές Μαρτίου, και από περίπου 140 στα τέλη Μαΐου.

Ο ηγέτης της αγοράς Inditex, ο ιδιοκτήτης της Zara, και ο μικρότερος αντίπαλος Next, ανέφεραν επίσης την ανάκαμψη των πωλήσεων λόγω της χαλάρωσης των περιορισμών.

Η H&M έχει προγραμματίσει να δημοσιεύσει την πλήρη έκθεση κερδών του δεύτερου τριμήνου την 1η Ιουλίου.

naftemporiki.gr

Πηγή