Αριθμ. 72249/ΓΔστ1/2024

(ΦΕΚ Β’ 5444/30-09-2024)

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ – ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ – ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) Της παρ. 19 του άρθρου 107 του ν. 4727/2020 «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) – Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις» (Α’ 184),

β) του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (I 119),

γ) του άρθρου 47 του ν. 4623/2019 «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, διατάξεις για την ψηφιακή διακυβέρνηση, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλα επείγοντα ζητήματα» (Α’ 134),

δ) του ν. 4624/2019 «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις» (Α’ 137),

ε) των άρθρων 16 και 17 του ν. 4704/2020 «Επιτάχυνση και απλούστευση της ενίσχυσης οπτικοακουστικών έργων, ενίσχυση της Ψηφιακής Διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις» (Α’ 133),

στ) του άρθρου 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (Π.Δ.63/2005, Α’ 98), το οποίο διατηρήθηκε σε ισχύ με την περ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α’ 133),

ζ) του Π.Δ.123/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (Α’ 151) και ειδικότερα τα άρθρα 47, 48, 49 και 50 (Α’ 123),

η) του Π.Δ.40/2020 «Οργανισμός του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης» (Α’ 85),

θ) του Π.Δ.81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους» (Α’ 119),

ι) του π.δ.70/2021 «Σύσταση Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α’ 61),

ια) του Π.Δ.77/2023 «Σύσταση Υπουργείου και μετονομασία Υπουργείων – Σύσταση, κατάργηση και μετονομασία Γενικών και Ειδικών Γραμματειών – Μεταφορά αρμοδιοτήτων, υπηρεσιακών μονάδων, θέσεων προσωπικού και εποπτευόμενων φορέων» (Α’ 130),

ια) του Π.Δ.79/2023 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 131),

ιβ) του Π.Δ.82/2023 «Μετονομασία Υπουργείου – Σύσταση και μετονομασία Γενικών Γραμματειών – Μεταφορά αρμοδιοτήτων, υπηρεσιακών μονάδων και θέσεων προσωπικού – Τροποποίηση και συμπλήρωση του Π.Δ.77/2023 (Α’ 130) – Μεταβατικές διατάξεις (Α’ 139).

2. Την υπό στοιχεία Υ12/7.07.2023 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, Νικόλαο Παπαθανάση» (Β’4403).

3. Την υπό στοιχεία 102928 ΕΞ 2023/10.07.2023 κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Οικονομικών, Αθανάσιο Πετραλιά» (Β’4441).

4. Την υπό στοιχεία ΥΠ512/10.07.2023 κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστο Τριαντόπουλο» (Β’ 4438).

5. Την υπό στοιχεία 118944 ΕΞ 23-10-2019 απόφαση του Υπουργού Επικράτειας «Λειτουργία Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης» (Β’ 3990).

6. Την υπό στοιχεία 5620 ΕΞ 26-02-2021 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων για την υποβολή αιτήσεων και την έκδοση εγγράφων μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr -ΕΨΠ) καθώς και για τη χρήση των θυρίδων φορέων και χρηστών που τηρούνται σε αυτή» (Β’ 849), όπως τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία 36126 ΕΞ 05-09-2022 απόφαση (Β’4693).

7. Τα αιτήματα παροχής διαλειτουργικότητας υπ’ αρ. 25068 και 25069 στην Ε.Δ.Α. του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ.) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, προς το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

8. Την υπό στοιχεία 3981 ΕΞ 25-02-2020 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Παροχή Υπηρεσίας Αυθεντικοποίησης Χρηστών οΑυίή2.0 σε Πληροφοριακά Συστήματα τρίτων φορέων» (Β’ 762).

9. Την υπό στοιχεία 29810 ΕΞ 2020/23.10.2020 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Διαδικασία αυθεντικοποίησης υπαλλήλων του δημοσίου τομέα σε ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες» (Β’ 4798).

10. Την υπό στοιχεία 6810 ΕΞ 2021 κοινή απόφαση των Υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Επικρατείας απόφαση: «Λειτουργία Εθνικού Μητρώου Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.) (Β’ 988), όπως αυτή αντικαταστάθηκε από την υπό στοιχεία 24596 ΕΞ 2023 κοινή απόφαση των Υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Επικρατείας «Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 6810 ΕΞ 2021 κοινής υπουργικής απόφασης «Λειτουργία Εθνικού Μητρώου Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.)» (Β’ 988)» (Β’ 3399).

11. Την ανάγκη απλούστευσης και ψηφιοποίησης των διαδικασιών που αφορούν την καταγραφή των πληγέντων κτιρίων μετά από φυσικές καταστροφές.

12. Την υπ’ αρ. 25544 ΕΞ 2024 εισήγηση του Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης από την οποία προκύπτει δημοσιονομική επιβάρυνση ύψους 35.960,00 € η οποία θα καλυφθεί από το Εθνικό Σκέλος του ΠΔΕ του ΥΨΗΔ και ειδικότερα από το υλοποιούμενο από την ΕΔΥΤΕ Α.Ε. έργο με τίτλο «Επιχορήγηση της ΕΔΥΤΕ Α.Ε. για το έργο Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ψηφιακών Υπηρεσιών της ΕΔΥΤΕ Α.Ε. και Υποστήριξη Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης» με ενάριθμο 2023ΝΑ1630002,

αποφασίζουμε:

Άρθρο 1
Αντικείμενο – Δημιουργία Ψηφιακής εφαρμογής για την Ηλεκτρονική Καταχώρηση Αυτοψίας

1. Δημιουργείται ψηφιακή εφαρμογή για την ηλεκτρονική καταχώρηση αυτοψίας, με σκοπό την καταγραφή των ζημιών σε κτίρια σε συνέχεια φυσικών καταστροφών σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία από τους αρμόδιους υπαλλήλους της Γενικής Διεύθυνσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΓΔΑΕΦΚ) του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας.

2. Η καταγραφή σε συνέχεια διενέργειας του ελέγχου, δύναται να γίνεται και ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής της παρ. 1 που θα χρησιμοποιείται στο πεδίο, η οποία θα λειτουργεί μέσω φορητών συσκευών (tablets). Η εφαρμογή θα μπορεί να λειτουργεί όταν η συσκευή είναι συνδεδεμένη στο διαδίκτυο (online mode) αλλά και όταν είναι εκτός σύνδεσης (offline mode), με δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης των δελτίων και συγχρονισμού στην πλατφόρμα μόλις το tablet εισέλθει σε δίκτυο.

3. Όλα τα δεδομένα θα συγκεντρώνονται σε μια κεντρική πλατφόρμα, η οποία θα παρέχει την δυνατότητα περαιτέρω επεξεργασίας και άντλησης στατιστικών στοιχείων. Τα δεδομένα θα καταχωρούνται σε μία διαδικτυακή βάση δεδομένων, η οποία θα ενημερώνεται αυτόματα με κάθε εγγραφή που θα αποστέλλεται από κινητή συσκευή. Με αυτόν τον τρόπο θα παρέχεται άμεσος επιτελικός εποπτικός έλεγχος των διενεργηθεισών αυτοψιών και του αποτελέσματος αυτών και τα δεδομένα θα είναι άμεσα διαθέσιμα προς περαιτέρω επεξεργασία.

Άρθρο 2
Δικαίωμα πρόσβασης στην εφαρμογή

1. Η εφαρμογή για φορητές συσκευές (mobile application) είναι προσβάσιμη προς χρήση, αποκλειστικά από το αρμόδιο για την διενέργεια αυτοψιών προσωπικό, μετά από εξουσιοδότηση του αρμοδίου οργάνου. Η σχετική διαδικασία εξουσιοδότησης και παροχής πρόσβασης θα έχει ως εξής:

1) Κατά την αρχικοποίηση θα δημιουργηθούν λογαριασμοί πρόσβασης για το αρμόδιο προσωπικό της Γενικής Διεύθυνσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών. Οι χρήστες αρχικά θα είναι ανενεργοί.

2) Ο διαχειριστής του συστήματος κατόπιν αιτήματος/απόφασης του αρμόδιου οργάνου που εκδίδει την κατά περίπτωση εντολή μετακίνησης του υπαλλήλου για διενέργεια αυτοψίας, ενεργοποιεί την πρόσβαση στο σύστημα αποδίδοντας την κατάλληλη εξουσιοδότηση.

2. Στην πλατφόρμα διαχείρισης, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής, καθορίζεται το προσωπικό που θα έχει πρόσβαση στην εφαρμογή με ρόλο διαχειριστή ή χειριστή.

3. Η είσοδος των χρηστών στην εφαρμογή για φορητές συσκευές πραγματοποιείται αφού πρώτα αυθεντικοποιηθούν με τη χρήση των κωδικών δημόσιας διοίκησης σύμφωνα με την υπ’ αρ. 29810 ΕΞ 23.10.2020 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Διαδικασία αυθεντικοποίησης υπαλλήλων του δημοσίου τομέα σε ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες» (Β’ 4798). Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, που στις αυτοψίες συμμετέχουν αρμοδίως και ιδιώτες μηχανικοί, η αυθεντικοποίηση των χρηστών γίνεται με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων (taxisnet) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α’ 184).

4. Αναφορικά με την πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων η είσοδος γίνεται αποκλειστικά κατόπιν αυθεντικοποίησης με χρήση των κωδικών δημόσιας διοίκησης.

Άρθρο 3
Ισχύς και χρήση των ηλεκτρονικών αυτοψιών

1. Οι ηλεκτρονικές αυτοψίες διενεργούνται με την χρήση της εφαρμογής για φορητές συσκευές (mobile application) στην οποία έχει πρόσβαση ο αρμόδιος υπάλληλος μέσω ειδικής φορητής συσκευής (tablet). Ταυτόχρονα, λειτουργεί μία πλατφόρμα διαχείρισης, επεξεργασίας και ανάλυσης των δεδομένων, που συλλέγονται, η οποία θα δίνει την δυνατότητα της αποθήκευσης και περαιτέρω επεξεργασίας των δεδομένων. Η εφαρμογή του πρώτου εδαφίου εγκαθίσταται στην ειδική φορητή συσκευή., ενώ η εφαρμογή του δεύτερου εδαφίου εγκαθίσταται και φιλοξενείται αρχικά στις υποδομές Κυβερνητικού Νέφους (G-Cloud).

2. Τα ηλεκτρονικά δελτία των αυτοψιών, δεδομένης της αυθεντικοποίησης των χρηστών και υπογραφόντων σε αυτά έχουν την ίδια ισχύ με τα έγχαρτα δελτία αυτοψιών.

Άρθρο 4
Διαδικασία ηλεκτρονικής καταγραφής αυτοψίας

1. Κατά την είσοδο στην εφαρμογή για φορητές συσκευές (tablets) το αρμόδιο προς διενέργεια αυτοψιών προσωπικό της Γενικής Διεύθυνσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών ή οι ιδιώτες μηχανικοί, εφόσον απαιτηθεί, ταυτοποιούνται κατά τα ειδικότερα προβλεπόμενα στο άρθρο 2 ανωτέρω. Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει νέο δελτίο επιλέγοντας από τα παρακάτω:

• Δελτίο ταχείας αυτοψίας.

• Δελτίο επανελέγχου.

• Απογραφικό δελτίο αυτοψίας.

• Δελτίο έκθεσης αυτοψίας.

• Δελτίο ΠΑΕΕΚ (Πρωτόκολλο Αυτοψίας Επικινδύνως Ετοιμόρροπου Κτιρίου).

Στη συνέχεια και αφού συμπληρώσει τα απαραίτητα πεδία του δελτίου, ο χρήστης δύναται να επισυνάψει φωτογραφίες από την αυτοψία καθώς και να υπογράψει ηλεκτρονικά το δελτίο, το οποίο υπογράφεται και από τον ιδιοκτήτη του πληγέντος κτιρίου. Ο χρήστης έχει την δυνατότητα της προσωρινής αποθήκευσης του δελτίου πριν την οριστική υποβολή. Κατά την οριστική υποβολή, το δελτίο αποκτά έναν μοναδικό αναγνωριστικό αριθμό για τη μετέπειτα ταυτοποίησή του. Ο χρήστης έχει την δυνατότητα να αναζητήσει και να του εμφανιστούν όλα τα προσωρινά αποθηκευμένα δελτία καθώς και όλα τα υποβεβλημένα δελτία του. Αντίγραφο του δελτίου αυτοψίας μπορεί να αποσταλεί στους ιδιοκτήτες είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) είτε με αποστολή SMS.

2. Στη συνέχεια στην πλατφόρμα διαχείρισης ο αρμόδιος υπάλληλος ταυτοποιείται με τη χρήση των κωδικών -διαπιστευτηρίων δημόσιας διοίκησης (βλ. άρθρο 2 της παρούσας) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.). Κατόπιν, μπορεί να προβεί σε επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων που συλλέγονται και υποβάλλονται από τα δελτία αυτοψίας στο πεδίο. Μέσω της πλατφόρμας, είναι δυνατή από τον διαχειριστή η επεξεργασία των δεδομένων, η γεωχωρική αποτύπωση των δεδομένων, η δημιουργία αναφορών και η παραγωγή στατιστικών αναλύσεων για την υποστήριξη της λήψης αποφάσεων και της εκτίμησης της κατάστασης.

Άρθρο 5
Ειδικές ρυθμίσεις για τη λειτουργία της εφαρμογής – Διαλειτουργικότητες

Η εφαρμογή ηλεκτρονικών αυτοψιών διαλειτουργεί με τα αναγκαία πληροφοριακά συστήματα του δημοσίου τομέα μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σύμφωνα με το άρθρο 47 του ν. 4623/2019 (Α’ 134) και το άρθρο 84 του ν. 4727/2020 και σύμφωνα με το ισχύον Πλαίσιο Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων της Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ., την Πολιτική Ορθής Χρήσης των διαδικτυακών υπηρεσιών και τις διατάξεις περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ιδίως με τα Πληροφοριακά Συστήματα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) για την ταυτοποίηση των χρηστών της εφαρμογής.

Άρθρο 6
Επεξεργασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα – Τεχνικά και Οργανωτικά Μέτρα

1. Το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ορίζεται ως ανεξάρτητος υπεύθυνος επεξεργασίας, κατά την έννοια της περ. 7 του άρθρου 4 του Κανονισμού 9ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων -ΓΚΠΔ), για τους σκοπούς της λειτουργίας της εφαρμογής της παρούσας. Στο πλαίσιο αυτό το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας είναι υπεύθυνο για τη διασφάλιση της νομιμότητας της επικοινωνίας με τα φυσικά πρόσωπα και έχει την υποχρέωση λήψης και διαρκούς τήρησης των κατάλληλων και αναγκαίων τεχνικών και οργανωτικών μέτρων ασφάλειας των λαμβανομένων πληροφοριών και, κατ’ ελάχιστον, την καταγραφή ενεργειών και την παρακολούθηση των προσβάσεων, τη διασφάλιση ιχνηλασιμότητας και την προστασία των διακινούμενων δεδομένων από κάθε παραβίαση, καθώς και από σκόπιμη ή τυχαία απειλή.

2. Το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και οι χρήστες των ειδικών εφαρμογών έχουν την υποχρέωση επεξεργασίας των λαμβανομένων πληροφοριών αποκλειστικά και μόνον για τους σκοπούς εξυπηρέτησης της αρμοδιότητας της Γενικής Διεύθυνσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών.

3. Δεδομένης, της καταρχήν φιλοξενίας των εφαρμογών στο G-Cloud, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ως φορέας εκτελών την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων οφείλει να προβαίνει μόνο στην απαραίτητες ενέργειες επεξεργασίας για την εξυπηρέτηση του σκοπού της φιλοξενίας και να λαμβάνει όλα τα αναγκαία τεχνικά και οργανωτικά μέτρα ασφαλείας των λαμβανομένων πληροφοριών, τη διασφάλισης της ιχνηλασιμότητας και της προστασίας των διακινούμενων δεδομένων από κάθε παραβίαση, καθώς και από κάθε σκόπιμη και τυχαία απειλή.

Άρθρο 7
Δοκιμαστική λειτουργία της εφαρμογής -Πρωτόκολλο παραλαβής

1. Η δοκιμαστική λειτουργία της εφαρμογής του άρθρου 1 έλαβε χώρα από 2.9.2024 μέχρι 13.9.2024.

2. Με το πέρας της δοκιμαστικής λειτουργίας και κατόπιν σχετικού ελέγχου, παραλαμβάνεται οριστικά η εφαρμογή (molibe application και πλατφόρμα διαχείρισης), η οποία αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Γενικής Γραμματείας Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής, με την υπογραφή σχετικού πρωτοκόλλου παραλαβής από τον Γενικό Γραμματέα Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής.

Άρθρο 8
Έναρξη ισχύος

Η έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής εφαρμογής άρχεται μετά το πέρας της δοκιμαστικής λειτουργίας κατά το άρθρο 7 και την υπογραφή του σχετικού πρωτοκόλλου παραλαβής.

Η απόφαση αυτή αρχίζει να ισχύει από την δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 28 Σεπτεμβρίου 2024

Οι Υπουργοί

Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ

Ψηφιακής Διακυβέρνησης
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ

Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΑΛΙΑΣ

Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

Πηγή