Η British Airways διέκοψε τα σχέδια για τη δημιουργία μιας νέας μονάδας χαμηλού κόστους στο αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου, προκαλώντας μια αναμέτρηση υψηλού επιπέδου με την ένωση των πιλότων της, η οποία δεν δέχθηκε τους νέους όρους συμβολαίου.

Η αεροπορική εταιρεία επέμεινε στη δημιουργία ενός ξεχωριστού τμήματος για τις πτήσεις μικρών αποστάσεων, παρόλο που θα παρέμενε ως BA, η ναυαρχίδα του ομίλου μεταφορέων IAG SA. Η νέα μονάδα, που ανακοινώθηκε τον Αύγουστο, επρόκειτο να επαναφέρει τις λειτουργίες που τερματίστηκαν στην αρχή της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά η αεροπορική εταιρεία είπε ότι θα προχωρήσει μόνο με λιγότερο δαπανηρά συμβόλαια.

«Μετά από πολλά χρόνια απώλειας χρημάτων για ευρωπαϊκές πτήσεις από το αεροδρόμιο, ήμασταν σαφείς ότι βγαίνοντας από την πανδημία, χρειαζόμασταν ένα σχέδιο για να κάνουμε το Gatwick κερδοφόρο και ανταγωνιστικό», ανέφερε η BA σε δήλωσή της την Πέμπτη. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα βρει εναλλακτικές χρήσεις για τις θέσεις απογείωσης και προσγείωσης.

Η στάση της BA ασκεί πίεση στην ένωση αφήνοντας περιθώρια για συμβιβασμούς ενόψει της λήξης των συμβολαίων του Σεπτεμβρίου του Σχεδίου Διατήρησης Εργασιών για τον Κορωνοϊό στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο βοήθησε να πληρώσει για απολυμένο προσωπικό. Η ένωση πιλότων Balpa δήλωσε ότι παραμένει ανοιχτή σε διαπραγματεύσεις, υποδηλώνοντας ότι μια συμφωνία ήταν ακόμα δυνατή.

«Η Balpa δεν μπόρεσε να καταλήξει σε συμφωνία με την British Airways για αναθεωρημένους όρους και προϋποθέσεις για τα κοντινά δρομολόγια του London Gatwick που ήταν αποδεκτά από τα μέλη μας», δήλωσε σε email ο Μάρτιν Τσαλκ Martin Chalk, αναπληρωτής γραμματέας της Ένωσης.

Προς το παρόν, η BA δήλωσε ότι θα αναστείλει τις περισσότερες πτήσεις μικρών αποστάσεων από το Gatwick και θα προσφέρει μόνο κάποιε εσωτερικές πτήσεις που τροφοδοτούν μεγαλύτερα ταξίδια από τον κόμβο. Από την αρχή της πανδημίας, ο αερομεταφορέας έχει επικεντρωθεί στην κύρια βάση του στο Λονδίνο Χίθροου, ενώ προσφέρει επίσης περιφερειακές πτήσεις από το Λονδίνο.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από το Bloomberg

Πηγή